Niqābninja Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da blir det er trekvart gang...? 1 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva er det som er så feil/farlig med å si "Vil du bli sammen med meg?" ? Jeg spurte kjæresten min sånn, og jeg er 21 og hun 20. Er vell ikke teit å spørre om d. Vil heller tro jenta synes det er søtt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Face to face er greit, men ikke ta det over en tekstmelding eller facebook. Jeg spurte dama mi om vi var sammen etter litt aktivitet i senga. Selv om det er ganske sannsynlig. Mye bedre å få det bekreftet ved å spørre enn å få det avkreftet ved at du tror dere er sammen så du skal kysse henne og hun trekker seg og sier "HVA FAEN ER DET DU GJØR?!" Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hva skjer om hun sier "venner" den første gangen pga at det er for tidlig å bestemme, da backer du deg ut and poof no gf, eller så tenker hun at dere faktisk er venner og ikke kjærster. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Derfor skal man ikke spørre men la det gå av seg selv. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Eller du kan spørre, få nei og fortsette på status quo en stund og så heller ta det opp ved en senere anledning når forholdet har utviklet seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå