Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er man 'offisielt' kjærester?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Nei håper ikke vi har kommet dit.

Selv tenker jeg ikke så mye på om man er "sammen" eller ikke, men lar ting gå og ser hvordan det til slutt ender opp.

Hm. Dette er sikkert underbevistheten min som sniker seg unna problemstillingen du er i...

Er man interesser i værandre så går det som regel av seg selv, og er man nysgjerrig så man kan spørre den andre parten om hvordan hun/han ser på statusen til forholde.

Edit: Hvor lenge har dere vært/ikke vært sammen?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Kan fortelle litt mer jeg også da. :) Har holdt på med en jente i omtrent 2 uker nå, og vi kysser og sånn hele tiden, men når vi fortsatt ikke er sammen lurer jeg på hva som skal til for å gjøre det offisielt!! Forstår virkelig ikke hvordan dette bare skal gå av seg selv.

Postet av anonym: 3bd292c7d92d00a9d24f2e6e00b2df78

Lenke til kommentar

Så man spør liksom: ''Vil du bli sammen med meg?''

Hvis du er 12 ja

Hvis ikke nei

Jeg er i utgangspunktet særdeles i mot generalisering av alt som omhandler menneskers handlinger, tanker og væremåter. Denne er riktignok i grenseland, men la gå. Måten "Vil du bli sammen med meg" er formulert brukes vel i praksis ikke engang av mindre begavede mennesker med ulike utfordringer.

Lenke til kommentar

Dette er jo høyst individuelt; noen spør rett fram "er vi kjærester?", andre bruker sivilstatusoppdatering på facebook og andre igjen bare blir det uten noe behov for å definere det.

Jeg vil anbefale deg å gjøre det du føler er mest naturlig for deg, om det er via facebook chat eller face2face eller hvordan du vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...