[email protected] Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 For en tittel! Altså, saken er at min kjæreste skal få bursdagsgave snart, og siden "gaven" består av masse greier er jeg altså avhengig av noe å ha den i. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en boks/eske som ser ok ut til gave? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare finn en random papp eske, kjøp noe papir og pakk den inn. Easy peasy. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hva med en bokhandel. De pleier å ha esker til gaver (riktignok dyre). Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 hva med en bokhandel. De pleier å ha esker til gaver (riktignok dyre). Jepp.. Det er eneste stedet jeg fant noe brukbart. Kostet 199,- for en med litt blomster på. Røveri! Ser ut til at jeg bare må lage min egen ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Prøv gjerne noko litt utradisjonelt. Pappkasser med papir rundt er ikkje spesielt spanande. Vær kreativ, kjøp noko som kanskje ikkje er meint å være til ei gåve. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 I fjord lagde jeg en julegave av 6 tomme CD-cover, med påtegnet sløyfe/bånd i pappiret under, fuinket ganske bra Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvis det er for dyrt på bokhandler og i hobbynutikker kan du jo kanskje sjekke Nille og Europris? Der er det jo litt billigere, og de har alt mulig rart. Mange bakere selger muffins og kaker i fine ekser. Du kan jo høre med en om de vil selge en til deg.. om det er rette størrelsen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå