andesam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har tekt til å kjøpe en dy data, som jeg skal sette sammen, om noen måneders tid. burde jeg vente med å kjøpe skjermkort til det nye kortene fra ATI har kummet ut? Kommer prisene på de "gamle" kortene til å synke da? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vent til NV40 brikken kommer med å kjøpe deg nytt skjermkort Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hva kort har du tenkt å kjøpe da viss du skal kjøpe 9700 tror jeg ikke prisen vil synke men viss du skal kjøpe et kort i 9800 klassen kan det tenkes at prisen vil synke på ati korta for å vise att dei er mye billigere. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ville nok ventet til det tidspunktet kommer hvor du virkelig skal kjøpe pcen. Skjermkort markedet endrer seg hurtig. Det kommer mange nye spill til høsten også. Du burde vente å se hvordan r9700/r9800 klarer seg i disse spillene før du bestemmer deg. Det er mitt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå