Fenderking Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Heisann folkens. jeg har akkurat fått meg båt . Libo 17 fot med yamaha 25 hk påhengs. Motoren er en 1985 modell og jeg lurer på hvor mye det koster cirka og om det er mulig å få installert elstart på denne. fra før er det ratt og gass og gir framme i båten på førerplassen. Motoren er nyoverhalt og sviver som ei klokke men nå jeg kjenner det sliter på ryggen å dra i snora. Jeg sliter litt med ryggplager så det hadde vært kjempe med elstart. Endret 30. juni 2011 av Fenderking Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 ja det er mulig, jeg vil si at selv en person som ikke vet så mye om motor nesten kan klare det alene. Lenke til kommentar
Kalkveien Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heisann folkens. jeg har akkurat fått meg båt . Libo 17 fot med yamaha 25 hk påhengs. Motoren er en 1985 modell og jeg lurer på hvor mye det koster cirka og om det er mulig å få installert elstart på denne. fra før er det ratt og gass og gir framme i båten på førerplassen. Motoren er nyoverhalt og sviver som ei klokke men nå jeg kjenner det sliter på ryggen å dra i snora. Jeg sliter litt med ryggplager så det hadde vært kjempe med elstart. Sjekk på boats.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå