Nexos Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen bra klokkingprogram(hvor jeg kan laste det ned). Har så dårlig bios. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen bra klokkingprogram(hvor jeg kan laste det ned). Har så dårlig bios. Hvis du skal klokke cpu må du gjøre det fra bios, så hvitt jeg vet Lenke til kommentar
simes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis du skal klokke cpu må du gjøre det fra bios, så hvitt jeg vet Det skrives vidt! Hvit er en farge som skrives hvitt hvis man omtaler noe med den fargen! Beklager, men jeg kunne ikke dy meg.. :-? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvis du skal klokke cpu må du gjøre det fra bios, så hvitt jeg vet Det skrives vidt! Hvit er en farge som skrives hvitt hvis man omtaler noe med den fargen! Beklager, men jeg kunne ikke dy meg.. :-? Vet at det skrives ....så vidt... er også for at ord skal skrives riktig. men du har fortsatt bare ISDN Beklager, men jeg kunne ikke dy meg.hehe Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Noen programmer som er greie å ha (finn dem med google): CPU-Z eller WCPUID: Kjapp info om cpuen SiSoft Sandra eller Aida32: Info om systemet og syntetisk benchmarking 3DMark2001/03: Tester 3D-ytelse MBM: Overvåker temperaturer, viftehastigheter og spenninger Men selve klokkingen gjør du i bios Edit: Blanda visst med posten "hvilke programmer skal jeg bruke?" (begynte å svare på den, men pcen kræsja), men uansett, programmene jeg ramset opp burde enhver overklokker ha. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har du et msi hk, så kan du justere fsb fra windows med fuzzy logick mvh knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå