Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Skjermkort og harddisk problem

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk pcen min fra komplett i dag :) når jeg fikk den så installerte jeg Corsais H50 kjøler og Corsair Nova 60GB SSD. Men problemet mitt nå er at jeg kan ikke ha full HD på skjermen og jeg finner ikke den andre harddisken, som er på 2tb. Når jeg ser på Windows Experience Index så er grapich på 1.0.

Noen vil sikkert se specs så:

-Cooler Master HAF 932 Big Tower Sort

-Corsair TX V2 650W PSU

-Intel Core i5 Quad Processor i5-2500K

-ASUS Sabertooth P67, Socket-1155

-Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9

-HIS Radeon HD 6970 2GB GDDR5 (Denne finner ikke pcen)

-Western Digital Caviar® Green? 2TB (Denne finner ikke pcen)

-Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5260S

-Corsair SSD Nova Series™2, 60GB

-Corsair H50 water cooling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg er vennen til venatio og klarte og få oppløsninga til 1776-1000 men når jeg tar den opp 1920 -1080 blir det veldig dårlig bilde men det greine der kan jeg gjør men vil ikke køddde til pcen hans XD men kan du hjelpe med hardisken fordi den finner den ikke og alt er koblet til :(

Lenke til kommentar

hei jeg er vennen til venatio og klarte og få oppløsninga til 1776-1000 men når jeg tar den opp 1920 -1080 blir det veldig dårlig bilde men det greine der kan jeg gjør men vil ikke køddde til pcen hans XD men kan du hjelpe med hardisken fordi den finner den ikke og alt er koblet til :(

Hva er native oppløsning på skjermen?

Har du installert "skjermdrivere" (i tillegg til skjermkortdrivere)? Dette for at operativssytemet skal kunne gjenkjenne skjermens egenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...