nodde Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei. Jeg googlet litt, og fant ut at den ledningen som skal ned på hanbrekket for at man kan se filmer osv på cd spilleren kan kobles til jord? Men jeg koblet den på + (tror jeg) på håndbrekket som det sto i bruksamvisningen. Jeg lurte på om + er den kabel som har en full farge? Og minusen er den som har samme farge med en anne farget strek på siden? For i teorien skulle man ikke kunne se film når man kjører, men det kan jeg gjøre nå.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 De fleste kan jordes ja, men noen er litt mere avanserte og krever litt andre koblinger. Men nå ser det jo ut som du har klart å få den til å virke så da er det jo greit Lenke til kommentar
nodde Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Jo, den funker, men man skal jo ikke kunne se film når hånbrekket er nede, men det gjør det. Syns det var litt rart iogmed det ikke er lov, og det sto at man skulle koble den så. Som jeg ser hvordan det skal funk, så er det på samme måte som håndbrekklyset i dashbordet, at filmenmodus kan bli slått på håndbrekket er oppe. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvem er det som sjekker om den er koblet riktig da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 For at det blir riktig, så skal den kobles til på pluss siden av håndbrekklyskontakten, slik at når den får jord og lyset lyser, så kan du se film. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå