BuffyAnneSummers Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Drinker som har amarula i sentrum? Likte smaken godt, men syntes at det smakte litt vel mye alkohol. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ta`n i kaffen, eller ren med isbiter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Isbiter funket dårlig, spritsmaken er fremdeles like sterk. Den skal jo nytes kald, så er det ett sjakktrekk å ha den i kaffen? Har hørt noe om å ha litt vanlijeis i den? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har bare smakt den på de to måtene jeg beskrev og det var godt. Problemet er at jeg har en tendens til å synes det om det meste jeg drikker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Litt som baileys, så fungerer bra med kaffe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Da blir det å prøve en skvett i kaffen, liker smaken på amarulaen før spritsmaken kommer frem. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Amarula er godt i sterke drinker sammen med f.eks. Vodka og Kahlua. Vil du ha en litt svakere drink enn rein Amarula, men beholde smaken av den, blander 50/50 melk (sjokomelk, iskaffe osv. er sikkert også godt) og Amarula sammen med is. Det funker stort sett i de fleste drinker som er basert på melk/fløte og/eller kaffe, gjerne sammen med andre ting som passer bra med disse ingrediensene. Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Amarula + iskrem i blender eller lignende? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 blander 50/50 melk (sjokomelk, iskaffe osv. er sikkert også godt) og Amarula sammen med is. Det der hørtes i hvert fall godt ut! Skal prøves! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 blander 50/50 melk (sjokomelk, iskaffe osv. er sikkert også godt) og Amarula sammen med is. Det der hørtes i hvert fall godt ut! Skal prøves! Ble fristet til å prøve en selv. Smakte fortreffelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå