;_; Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hei. Har hatt lyst å lære meg portugisisk i ganske lang tid nå. Så jeg har tenkt litt på å gå på språkskole i Portugal eller i Brasil, avhengig av når på året jeg reiser. Har fri fra skolen (privatist) fra omtrent 15. desember til 24. januar (Portugal blir for kaldt). Har sommerferie fra juni/midten av juni (usikker når jeg skal ha eksamen) frem til 15. august, og da passer både Portugal og Brasil bra. Men, jeg skal flytte til en annen by i den perioden (begynne på universitet), så jeg vet ikke hvor hektisk det kommer til å bli. Det jeg egentlig lurer på er om noen har erfaring med en språkskole i Portugal eller Brasil? Hvis jeg velger Portugal blir det vel mest sannsynlig i Lisboa (er åpen for forslag på andre byer). Når det kommer til Brasil har jeg rett og slett ikke peiling hvor jeg vil, men har ingen problem med å havne i en "litt mindre" by (dvs. mindre enn São Paulo, Rio de Janeiro osv.). Er det noen byer i Brasil som ikke har ekstremt vær i desember/januar (helst ikke over ~25 grader) og som kan anbefales? Tenker på et språkkurs som varer i 2-4 uker. Lang post (til meg å være), får bare beklage hvis den er litt uoversiktlig. Takker på forhånd for svar . Endret 30. juni 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå