rambo555 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har en speedtocuh 510 ruter fra nextgentel. hvordan setter man passord på det trådløsenevverket. Har gått inn på sia til ruteren, ved å skrive default gateway i søkefeltet.. Men der inne står det bare masse tull.og ingen ting som kan minne på å sikre trådløst netttet på- Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har du bygd routermodemet selv, siden du har wlan på den? Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 believe it or not din kølle. det er trådløst på denne ruteren.speedtouch Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da heter den sikkert noe annet enn 510i da :-) Hvis du ikke får aksess til alle menyene, så kan det være at du ikke er administrator i router, men gjest. Sjekk at du bruker riktig pålogging. Skal du ha mere hjelp, så hadde det vært greit med et screenshot. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har en speedtocuh 510 ruter fra nextgentel. hvordan setter man passord på det trådløsenevverket. Har gått inn på sia til ruteren, ved å skrive default gateway i søkefeltet.. Men der inne står det bare masse tull.og ingen ting som kan minne på å sikre trådløst netttet på- Det står bare tull??? Som f.eks Jonatan hjerte Elise!! Jorda er flat!!! Personlig så tviler jeg på at det står noe tull der i det hele tatt, så hva med et screenshot som foreslått av Lafda?? Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 helvetes. jeg håper dere ikke jobber noe med it support. her spør jeg om noe så enkelt om hvordan man sikre et trådløst nettverk med et passord. Så svarer ene :Hvis du ikke får aksess til alle menyene, så kan det være at du ikke er administrator i router, men gjest. Sjekk at du bruker riktig pålogging. Forbanna idiot, skriver du bare noe for å skrive noe. han andre foreslår et screenshot. wtf? skal jeg sende ruteren i posten til deg med det samme`? Nå trur jeg det er noenlunde lik framgangsmåte på å sette opp et passord på wifi.. så hvis noen andre har en bedre veiledning enn disse 2 apekattene som har postet her. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vel, jeg kan ikke bidra med noe konstruktivt fordi jeg ikke kjenner router, men det kan være at de to forslagene ikke er så dumme allikevel. 1. Det kan være at du bare har fått brukernavn og passord til router som gjest, og at Nextgentel sitter med administrator-rettigheter hvis de ikke ønsker at forbrukere skal endre noen spesifike ting på routeren. 2. Et screenshot kan hjelpe de andre med å se hvordan oppsettet er på nettopp din router. Det er ikke gitt at de kan hjelpe deg, men de vil prøve ved å se på et screenshot. Men med holdningen din som du kom med i siste post, er det ikke sikkert at de gidder å prøve. Just my 2 cents Mvh Faller Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Rambo555, tror du virkelig du får de svarene du ønsker ved å fremstille deg selv på denne måten? Trodde et øyeblikk det var et slags prepubertalt kved man var vitne til her, men ser av de andre inleggene dine at du er eldre enn som så, noe som forøvrig gjør det hele hakket mer skremmende, og litt trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå