dikk_dee Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hallo. har akkurat fått loddet i sammen lc displayet mitt og det ser ut til å fungere sånn som ocshoot.no sin guide sier at det skal se ut. har lagt inn den softwaren som jeg skulle ha.. (userport, og lcd smartie) og userport fungere(tror eg) men når jeg åpner opp lcd smartie får jeg beskjed om at jeg mangler en fil. på linken under står feilmeldingen. noen som vet hva jeg skal gjøre med det? www.geocities.com/dikk_dee Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Fant drivere til paralellporten en stand på de LCD sidene. Let litt rundt å se om du finner noe. Det funker ihvertfall her ! Ellers kan du prøve jaLCD programmet, det bruker jeg Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 hmm har prøvd det prog men fant ikkje ut av det... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg brukte 2min med Google for å finne denne: http://www.driverlinx.com/ftp/unsupported/port95nt.exe Prøv en søkemotor neste gang. Og forresten, denne fungerer. Jeg har selv satt sammen samme type LCD-display etter samme guide, og fikk samme error. Du trenger port95nt.exe. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan personlig si at det er et rent ******** å progge parallell og serie porter i windows 2000/xp .. dette pga microsoft sin endring i programvaren som gjør at man må "få" tillatelse av systemet før man kan gjøre noe med portene.. komplisert kompabilitet (rimte ) Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 den linken paporposen poasta skal jo funke med xp og da... Funka fint til meg ihvertfall... Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 enten e det bare meg som e litt små løk eller så e det noe riv ruskanes gale.. har ikke fått noen av de driverene eller programmene til å funke i det hele tatt, har win xp prof... skal det ha noe å si? Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 har xp pro... funker fint her... hva står det (nøyaktig.. screenshots er fint..) hva står det på feilmeldingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå