Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fordel med å være jente/dame?

krix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp på en til fordel: Menn trenger mer mat enn kvinner, så derfor har kvinner lavere utgifter sånn sett.

Men det koster også penger å ha mensen :)

Og ikke glem sminke, mere/dyrere klær og blader for kvinner som bare inneholder reklame for mer sminke,klær og accessories... Som mann tjener man også mer så mat blir bare småtteri, men igjen fordelen med å være kvinner at man får mye av menn.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Sjekk ut denne:

http://www.youtube.com/watch?v=LlFAd4YdQks

Hvem har fordelen? Og hvordan trur dere dette spiller en rolle i rettssaker og i politiarbeid?

Når det gjelder den videoen så må jeg si at erfaringen jeg har med at andre jenter er sånn så er det som regel en reaksjon på at mannen har gjort noe galt. Utroskap gjentatte ganger f.eks..

Og det er en stor forskjell mellom en spinkel kvinne som småslår på en mann og en mann som løfter opp sin kvinne, setter henne ned på benken, tar tak i henne, stiller seg ovenfor henne og er ekstremt truende.

Jeg lo litt av den rødhårete :D

Og her avslører du at du har akkurat samme fordommer som de i klippet.

Og studier viser at ca 40% av offere for partnervold er menn (alikevel er alle tilbud som krisesenter, ol og alle offentlige organer tilltak og tjenester kunn rettet mot kvinner) og at det er nesten like mye kvinner som menn som er utro:

http://www.mankind.org.uk/pdfs/DVGovtStatsJan08.pdf

http://www.wikigender.org/index.php/Gender_Differences_in_Adultery

30% av menn som tok farskapstest i USA var ikke faren til barnet:

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=48871

Og studier viser 60-75% av skillsmisser er inisiert av kvinner.

Hvorfor prøver du å legitimere vold mot menn? Det er ganske ondskapsfullt egenklig.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Hvorfor prøver du å legitimere vold mot menn? Det er ganske ondskapsfullt egenklig.

Jeg gjør jo ikke det?

Men ærlig talt, hvorfor skal jeg synes synd på at en mann får noen småslag fra ett kvinnfolk fordi han er en ustabil drittsekk? (DET ER ERFARINGEN JEG HAR MED HVORFOR KVINNER OPPFØRER SEG SLIK OVENFOR MENN)

Lenke til kommentar

Jeg gjør jo ikke det?

Men ærlig talt, hvorfor skal jeg synes synd på at en mann får noen småslag fra ett kvinnfolk fordi han er en ustabil drittsekk? (DET ER ERFARINGEN JEG HAR MED HVORFOR KVINNER OPPFØRER SEG SLIK OVENFOR MENN)

Jo det gjør du. Du unnskylder kvinnene med at "det ligger sikkert noe utroskap eller vold fra hans side bak"

Og du gjør det jo på nytt og enda værre i dette innlegget.

Ondskapsfullt.....

Endret av flesvik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo det gjør du. Du unnskylder kvinnene med at "det ligger sikkert noe utroskap eller vold fra hans side bak"

Ondskapsfullt.....

Ja hvis du syns det er ondskapsfult når jeg har erfart at i alle de tilfellene hvor kvinnen har oppført seg slik så har det vært en god grunn til hvorfor, så skal du få lov til å tro det! Når ble en mening sidestilt med at man MÅ være ond???

Lenke til kommentar

Ondskapsfullt.....

Ja hvis du syns det er ondskapsfult når jeg har erfart at i alle de tilfellene hvor kvinnen har oppført seg slik så har det vært en god grunn til hvorfor, så skal du få lov til å tro det! Når ble en mening sidestilt med at man MÅ være ond???

Forsvarer utroskap vold?

Går dette begge veier?

Lenke til kommentar

Forsvarer utroskap vold?

Går dette begge veier?

Nei, nei, men alt må sees i kontekst! Alt er ikke svart/hvitt.

Menn er ikke noe bedre enn kvinner på dette feltet, når det passer dem så er menn overlegne i all fysisk aktivitet men så fort det er snakk om en kar som får noen pysete slag av dama si på grunn av utroskap eller andre store tillitsbrudd så er dere store, forsvarsløse, feige fitter plutselig.

Lenke til kommentar

men så fort det er snakk om en kar som får noen pysete slag av dama si på grunn av utroskap eller andre store tillitsbrudd så er dere store, forsvarsløse, feige fitter plutselig.

Og BuffyAnneSummers graver seg dypere og dypere ned. Kansje stoppe før du ikke har noen som helst mulighet for å komme opp av grøfta igjenn?

Eller det er vel allerede for sent. Du har vist dine holdninger og jeg tror ikke det nytter å ro seg unna.

Lenke til kommentar

men så fort det er snakk om en kar som får noen pysete slag av dama si på grunn av utroskap eller andre store tillitsbrudd så er dere store, forsvarsløse, feige fitter plutselig.

Og BuffyAnneSummers graver seg dypere og dypere ned. Kansje stoppe før du ikke har noen som helst mulighet for å komme opp av grøfta igjenn?

Eller det er vel allerede for sent. Du har vist dine holdninger og jeg tror ikke det nytter å ro seg unna.

Redd for å innse at det jeg sier faktisk er sant? Menn har en klar fordel når det gjelder kvinner. FYSISK vold er ikke det som er problemet her, men den PSYKISKE.

Det er forresten ikke MINE holdninger, det er sammfunnets holdninger.

Lenke til kommentar

Så, kvinner kan slå menn, men ikke omvendt. Hvor er likestillingen?

Jeg forsvarer ikke på noen måte at kvinner utøver vold mot menn, men fakta er at menn har en større fordel enn kvinner. Hvis en kvinne slår mot deg så kan du lett dytte henne overende/holde henne fast/slå bort hånden hennes/osv osv osv. Kvinner er svakere og har da større vansker for å sikre seg mot fysiske angrep.

Lenke til kommentar

Redd for å innse at det jeg sier faktisk er sant? Menn har en klar fordel når det gjelder kvinner. FYSISK vold er ikke det som er problemet her, men den PSYKISKE.

Det er forresten ikke MINE holdninger, det er sammfunnets holdninger.

Det psykiske ja...

Menn begår 4 ganger så mye selvmord som kvinner og den største anndelen er menn som blir skillt og dermed også har mistet retten til sine barn. Menn som blir skillt har 10 ganger! høyere sannsynelighet til å ta selvmord enn en kvinne som blir skillt og menn som blir skillt tar 3 ganger hyppigere selvmord enn gifte menn.

Det er det psykiske.....

Undersøkelser viser forresten også at kvinner mye oftere griper til våpen og kaster ting ved parntervold. Hvem er de sterkeste da? dama med kniv og balltre eller tøffelhelten med bare hender?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Det psykiske ja...

Menn begår 4 ganger så mye selvmord som kvinner og den største anndelen er menn som blir skillt og dermed også har mistet retten til sine barn. Menn som blir skillt har 10 ganger! høyere sannsynelighet til å ta selvmord enn en kvinne som blir skillt og menn som blir skillt tar 3 ganger hyppigere selvmord enn gifte menn.

Det er det psykiske.....

Men det har lite med kvinners evne til å volde menn psykisk smerte å gjøre og mer med at disse mennene føler at de ikke er en suksess etter samfunnets standard og derfor er en ''taper''.

Lenke til kommentar

Man mister da ikke retten til sine barn om man blir skilt, ikke automatisk... NOEN menn fratas dessverre retten til å treffe sine barn, men langt fra noen regel...

Kan ikke du finne fremm statistikken over barnebidrag som betales og hvem som får hovedommsorgen etter skillemisse fordelt etter kjønn?

Også kan du sammtidig legge ved hvor vanlig 50/50 fordeling uten noe bidrag er etter en skillsmisse...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...