Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei Beklager, men dette er faktisk feil. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sorry, mente pen gutt.- Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei, hadde en random digg jente kommet bort til en gutt og spurt hadde han først og fremst ikke trodd det hadde vært sant, men deretter hoppet i taket av glede. Du forveksler noe i din egen tekst. Forøvrig er det feil, er ofte jeg ser mindre pene kvinner med mer attraktive menn, men det er oftere jeg ser pene jenter med mindre attraktive menn. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det vil jo være helt individuelt i hvor stor grad en er tilbøyelig til å inngå løse seksuelle kontakter. Jeg for eksempel hadde ikke hoppet i taket av glede dersom en random jente hadde spurt om jeg ville pule. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei Beklager, men dette er faktisk feil. Ikke etter hva jeg har sett Sorry, mente pen gutt.- Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei, hadde en random digg jente kommet bort til en gutt og spurt hadde han først og fremst ikke trodd det hadde vært sant, men deretter hoppet i taket av glede. Du forveksler noe i din egen tekst. Forøvrig er det feil, er ofte jeg ser mindre pene kvinner med mer attraktive menn, men det er oftere jeg ser pene jenter med mindre attraktive menn. Hvem som til slutt ender opp hos hvem er urelevant iforhold til poenget mitt, alt er mulig ved rett gjennomføring. Jeg kjenner til jenter som er så pene at de omtrent bare kan peke på hvem de vil ha, og en gutt vil aldri kunne klare å si nei. Jeg vet om gutter i samme situasjon, men kan overhodet ikke peke, men dog større sannsynlighet for å lykkes har de, men visst faen må de jobbe, hvis ikke jenta allerede har "pekt ut" han. Jenter, mindre pene, eller svært pene har en større sannsynlighet for å få seg noe enn en gutt, mindre pen eller svært pen. Om du ikke er enig er det greit, men jeg tror jeg kunne fått mange av vennene mine til å skriver under den påstanden Endret 2. juli 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Stemmer det MrLG sier. For menn er problemet å få seg noe i det hele tatt. For damer er problemet å velge hvem de vil ha blant det store utvalget. Lenke til kommentar
tissemann Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Haha, vel... Kan ikke si det frister da, men! Føler det er litt enklere for jenter siden de INNTAR og ikke gir Hvorfor skulle det gjøre ting enklere? Vi driter med rasshølet vi og, og det er på ingen måte noen naturlig glidemiddel i bildet. Altså to vidt forskjellige hull. Men så er det litt mer tabu for gutter sin del i mine øyne da Vel det er ditt problem og noe du kan jobbe med, for du har fremdeles muligheten Haha har muligheten ja Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det vil jo være helt individuelt i hvor stor grad en er tilbøyelig til å inngå løse seksuelle kontakter. Jeg for eksempel hadde ikke hoppet i taket av glede dersom en random jente hadde spurt om jeg ville pule. Jeg hadde rett og slett blitt mistenksom. Hva om det hadde vært en sadistisk feminist som ville øve seg på "twist-and-pull"-metoden sin? Eller kanskje hun hadde skaffet seg herpes, HIV og klamydia og var klar for å ødelegge manneskjebner? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når man er jente kan man bli penetrert av tre gutter samtidig Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når man er jente kan man bli penetrert av tre gutter samtidig Når man er mann kan han penetrere når man blir penetrert? Lenke til kommentar
krix Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Når man er jente kan man bli penetrert av tre gutter samtidig Når man er mann kan han penetrere når man blir penetrert? hva i huleste mener du med det? forstår ingenting Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 hva i huleste mener du med det? forstår ingenting Flere måter å oppnå nytelse på Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Det jeg syns er forbanna rart med kvinner er at de som er dritfine er som regel de største bitchene du finner i byen, mens de som noen sikkert kvalifiserer som mindre pene og overvektige er kjempe snille og hyggelige. Selvfølgelig er det positivt, men mange menn skuer hundene på hårene og dømmer de sistnevnte med engang med at de er ekle dritsekker. Jeg vil si det er det stikk motsatte. Jeg har totalt motsatt opplevelse. Stygge jenter er ofte noen sure bitcher, mens pene jenter ganske ofte er hyggelige med unntak av oversminkede bimbo fjortiser (fjortis er en tillstand ikke en alder). Fordel: Kvinner dveler ikke ved så relative ubetydelige ting. Hahaha god one. For det er vel ikke kvinner som lager det meste av drama over ubetydelige ting her i værden? Sorry, mente pen gutt.- Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei, hadde en random digg jente kommet bort til en gutt og spurt hadde han først og fremst ikke trodd det hadde vært sant, men deretter hoppet i taket av glede. Du forveksler noe i din egen tekst. Forøvrig er det feil, er ofte jeg ser mindre pene kvinner med mer attraktive menn, men det er oftere jeg ser pene jenter med mindre attraktive menn. Det er helt urellevent. Det som er poenget er hvem som har tatt insinativ og jobbet for det. Jeg vet om flere menn som kan få nesten hvem dem vil, men de må også jobbe for det (og de har nødvendigvis ikke så veldig bra utseende heller), mens de jenter jeg vet om i samme situasjon kan bare sitte å vente på at gutta også velge den de vil ha uten å måtte ta noe insinativ eller jobbe noe for det. Når det gjelder trådens tema så har jenter alle fordeler som finnes på kjønnsgrunnlag her i landt. Alle særordninger, kvoteringer, ol. er rettet inn mot kvinner/jenter og i tillegg er rettssystemet biast i favør kvinner og jentene eier også "kjøttmarkedet" Sjekk ut denne: http://www.youtube.com/watch?v=LlFAd4YdQks Hvem har fordelen? Og hvordan trur dere dette spiller en rolle i rettssaker og i politiarbeid? Endret 3. juli 2011 av flesvik 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Når man er jente kan man bli penetrert av tre gutter samtidig Når man er mann kan han penetrere når man blir penetrert? hva i huleste mener du med det? forstår ingenting hehe, bare påpekte at en mann både kan penetrere en annen person samtidig som han blir penetrert selv:) Altså at han kan ha sex samtidig som han mottar analsex Endret 4. juli 2011 av V.I.C Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Man kan vel penetrere mens man blir penetrert om man er kvinne og? Å bruke hender er vel og penetrering? Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 hehehehehehehe, det er helt sant! Skulle kanskje ha spesifisert objektet:P:P Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 En fordel kvinner har http://www.youtube.com/watch?v=Ztd8Z1qbJ0c 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg kom nettopp på en til fordel: Menn trenger mer mat enn kvinner, så derfor har kvinner lavere utgifter sånn sett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Man kan vel penetrere mens man blir penetrert om man er kvinne og? Å bruke hender er vel og penetrering? Men vi har ingen penis, og får ingen stimuli sånn sett ved å penetrere noen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sjekk ut denne: http://www.youtube.com/watch?v=LlFAd4YdQks Hvem har fordelen? Og hvordan trur dere dette spiller en rolle i rettssaker og i politiarbeid? Når det gjelder den videoen så må jeg si at erfaringen jeg har med at andre jenter er sånn så er det som regel en reaksjon på at mannen har gjort noe galt. Utroskap gjentatte ganger f.eks.. Og det er en stor forskjell mellom en spinkel kvinne som småslår på en mann og en mann som løfter opp sin kvinne, setter henne ned på benken, tar tak i henne, stiller seg ovenfor henne og er ekstremt truende. Jeg lo litt av den rødhårete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg