Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fordel med å være jente/dame?

krix

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

I en klasse med 30-40 ingeniørstudenter er det kansje et par jenter. Uten kjønnspoeng hadde det kansje vært null. Jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg tar ikke feil nei. Kjenner selv folk som har gått de studiene, og kjønnsfordelingen har vært sånn ca.

Lenke til kommentar

I en klasse med 30-40 ingeniørstudenter er det kansje et par jenter. Uten kjønnspoeng hadde det kansje vært null. Jeg ser ikke problemet.

Menn er menn og kvinner er kvinner. Det har seg slik at menn og kvinner tiltrekkes av forskjellige yrker. Ja, det finnes unntak, men i det hele så er det faktisk reelt med det som kalles "kvinneyrker" og "mannsyrker".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er en fordel hvis du skal inn på noen av de studiene. Det er en ulempe, hvis du skal inn på veterinærstudie.

Lenke til kommentar

jeg ser ikke problemet med at få jenter velger ingeniørstudier, spiller det noen rolle? det er jentene selv som velger at de heller vil studere noe annet.

Lenke til kommentar

Haha, vel... Kan ikke si det frister da, men! Føler det er litt enklere for jenter siden de INNTAR og ikke gir ;)

Hvorfor skulle det gjøre ting enklere? Vi driter med rasshølet vi og, og det er på ingen måte noen naturlig glidemiddel i bildet. Altså to vidt forskjellige hull.

Men så er det litt mer tabu for gutter sin del i mine øyne da :cool:

Lenke til kommentar

Haha, vel... Kan ikke si det frister da, men! Føler det er litt enklere for jenter siden de INNTAR og ikke gir ;)

Hvorfor skulle det gjøre ting enklere? Vi driter med rasshølet vi og, og det er på ingen måte noen naturlig glidemiddel i bildet. Altså to vidt forskjellige hull.

Men så er det litt mer tabu for gutter sin del i mine øyne da :cool:

Vel det er ditt problem og noe du kan jobbe med, for du har fremdeles muligheten ;)

Lenke til kommentar

Hvis en pen jente vil ha seg en omgang med en gutt, kan hun i prinsippet få det når hun vil. Egentlig kan hun så og si bare trenge å spørre, men de færreste vil vel være "lette"

Hvis en gutt skal få en pen jente, må det jobbes hardt for, og sannsynligheten for å mislykkes er stor, de fleste får seg ikke noe i det hele tatt.

Pen jente sier du, men ikke pen gutt???

Sorry, mente pen gutt.- Greia er at hadde en digg gutt spurt en random jente om å pule hadde hun svart blankt nei, hadde en random digg jente kommet bort til en gutt og spurt hadde han først og fremst ikke trodd det hadde vært sant, men deretter hoppet i taket av glede.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...