Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fordel med å være jente/dame?

krix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle menn (bortsett fra ekstremt svaksynte og/eller demente) ser forskjell på en jente og en kjønnsoperert gutt.

Jasså? Hvem av disse er ekte jenter? Én feil og du er enten ekstremt svaksynt eller dement.

Bilde 1 (a, b, c)

6010_124356587189_576342189_2909069_2534862_n.jpg

Bilde 2

blog-eico-2009-11-06T16:18:37-1.jpg

Bilde 3 (a, b, c)

6010_124356732189_576342189_2909090_5975455_n.jpg

Bilde 4

6010_124356662189_576342189_2909079_6421954_n.jpg

Bilde 5

trechada01.jpg

Bilde 6

6010_124356362189_576342189_2909028_1905961_n.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flere måter å få orgasme på!

Gjør ikke vondt å sykle over tid.

Får ikke en hard en når du ikke har lyst!

Dere har flere måter også.. bare tør litt!

Haha, vel... Kan ikke si det frister da, men! Føler det er litt enklere for jenter siden de INNTAR og ikke gir ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

- Vil menn se bra ut må de trene flere ganger i uken. Vil man som kvinne se bra ut, trenger man bare å spise normalt.

- Som kvinner forventer ingen at man kan lukeparkere.

- Menn står i kø til å hjelpe om kvinnen opptrer hjelpesløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hun til venstre på det første bildet, og hun i midten på det tredje bildet. Jeg tipper at resten er kvinner :hmm:

EDIT: Så ikke advarsel fra mod :blush:

Han moderatoren er en skjult lurker.

Lenke til kommentar

-Det er mer sosialt akseptabelt å sminke seg

-Det er mer sosialt akseptabelt å være supertynn, og uten muskler

Kunne fint å prøve å vært jente, jeg lurer jo på, men på en annen side så tror jeg at det er et 0-spill, så det blir vel at ting suger som gutt og ting suger som jente :(

Lenke til kommentar

Er vi fortsatt på gjetteleken?

99% sikker på at bilde 1,c er kvinne, og resten er menn. Bilde nummer 5 er jo fra en sånn shemale-konkurranse.

Og for å være ontopic:

Det jeg syns er forbanna rart med kvinner er at de som er dritfine er som regel de største bitchene du finner i byen, mens de som noen sikkert kvalifiserer som mindre pene og overvektige er kjempe snille og hyggelige.

Selvfølgelig er det positivt, men mange menn skuer hundene på hårene og dømmer de sistnevnte med engang med at de er ekle dritsekker. Jeg vil si det er det stikk motsatte.

Endret av Ch : )
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er ikke ukjent at pene folk kan være jævlige og slippe unna med det. De har aldri trengt å gi noe spesielt tilbake for å bli likt. Folk som blir betraktet som mindre pene må ha noe å bidra med for å oppnå samme status.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Det jeg syns er forbanna rart med kvinner er at de som er dritfine er som regel de største bitchene du finner i byen, mens de som noen sikkert kvalifiserer som mindre pene og overvektige er kjempe snille og hyggelige.

Det er jo ofte sånn; ikke noe poeng å bruke tid på å være hyggelig og genuint interessert når folk flokker seg rundt deg alikevel.

En annen litt beslektet faktor er jo at fine damer ofte er relativt dårlige i senga; de tror det holde å ligge der og se deilig ut. Dette henger vel sammen med det å sjelden måtte anstrenge seg for å få ting som de vil.

Ikke at jeg skal skryte på meg så mange superlekre damer, men av de få virkelig lekre (visuelt) damene jeg har hatt meg med så har ingen av dem vært noe særlig tess i senga og definitivt godt under gjennomsnittet når det gjelder innsats.

Endret av satchman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen litt beslektet faktor er jo at fine damer ofte er relativt dårlige i senga; de tror det holde å ligge der og se deilig ut. Dette henger vel sammen med det å sjelden måtte anstrenge seg for å få ting som de vil.

Der har jeg opplevd totalt det motsatte. Isåfall har du vært veldig uheldig haha^^

Men jeg ser for all del poenget ditt.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Hvis en pen jente vil ha seg en omgang med en gutt, kan hun i prinsippet få det når hun vil. Egentlig kan hun så og si bare trenge å spørre, men de færreste vil vel være "lette"

Hvis en gutt skal få en pen jente, må det jobbes hardt for, og sannsynligheten for å mislykkes er stor, de fleste får seg ikke noe i det hele tatt.

Pen jente sier du, men ikke pen gutt???

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...