Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Knekkebrødet er inne på sakens kjerne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nå er det ikke alle som ender opp på sykehjem i sine siste dager heller da. Min sjefs sjefs sjef er fortsatt på jobb, og han er rimelig gammel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nettopp, alt i alt er det veldig mange som beholder god helse selv om dem er gammel. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 tror jeg hadde vært ok med å dø i stedenfor å måtte ligge på sykehjem i noen år ekstra og ikke gjøre en drit. ^ kilden er vel at folk flest ikke tar selvmord? Å ikke være glad i å leve krever da ikke at du tar livet av deg, virker som om de fleste tidvis er rimelig misfornøyde med livet sitt fra tid til annen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Men alikevel velger man liv framfor død. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 tror jeg hadde vært ok med å dø i stedenfor å måtte ligge på sykehjem i noen år ekstra og ikke gjøre en drit. ^ kilden er vel at folk flest ikke tar selvmord? Å ikke være glad i å leve krever da ikke at du tar livet av deg, virker som om de fleste tidvis er rimelig misfornøyde med livet sitt fra tid til annen. Å være misfornøyd med livet må IKKE på noen som helst måte sammenlignes med å være misfornøyd med å leve. 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Grunnen til at menn har lavere "forventet levealder" er fordi de har større sjangs for hjertesykdommer/slag. Det er ikke sånn at man eldes tidligere. De ekstra årene kvinner har er derfor de åren man vanligvis lever med masse sykdom, demens/alzheimers, brekker alle bein osv. Men joda bedre å leve lenger, men ville heller hatt de tre åren når jeg var 20 enn 100. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Folk står i kø etter å spandere på deg på byn. Du får deg alltid noe på byn. Kommer inn på utesteder selv om du er utenfor aldersgrensen. Slipper å shave deg i trynet hver dag. Du kan få penger for å ha sex - to fluer i en smekk. Du slipper å ta utdannig eller å jobbe, bare finn deg en mann som forsørger deg. Du blir klassens mest populære om du velger mannsdominert utdanning. Du slipper å ta ansvar, det er hva menn er for. Kan kline med begge kjønn uten at folk skal tvile på legningen din. Du får lettere haik. Større sjanse for å vinne smiske- og trynefaktor-poeng av lærere. Du blir generelt ansett som mer verdt ("kvinner og barn") Men dette gjelder dame-damer. Som ladyboy/shemale/transvestitt/transseksuell kan du ikke forvente det samme. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 To ting, folkens: For det første, kutt ut personangrepene og de spydige kommentarene. Det skaper kun dårlig stemning. For det andre, hold dere til emnet! Levealder og om folk flest vil leve lenge kan dere ta tar dere et annet sted.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Såååå tips? til hvordan fortelle foreldrene dine at du vil bli jente? Det har du fått i den andre tråden din. Meg og andre har allerede listet opp massevis av fordeler jenter har. Lenke til kommentar
krix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Ja. Lyst å sende meg en pm? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja. Lyst å sende meg en pm? Hvorfor? Jeg synes du heller skal lese det vi har skrevet til deg her i tråden Hvilke fordeler ser du med å være jente istedetfor gutt? Lenke til kommentar
krix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Hmm endel, men nå tenker jeg på om man kan se/høre forsjellig fra ekte jente og en som er opperert... Vil skli inn ... Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hmm endel, men nå tenker jeg på om man kan se/høre forsjellig fra ekte jente og en som er opperert... Vil skli inn ... Tenk på den stakkaren som blir med deg hjem fra byen en natt for så å finne ut senere at du har vært en mann!? Endret 30. juni 2011 av Christian_K 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Herregud, du kan ikke bytte kjønn basert på hva som er "best"? Å bytte kjønn er ikke som å bytte bil. Ikke bytt kjønn! Da jeg var 4 ville jeg også bli jente. Årsaken til dette var at søstera mi alltid slapp unna en del. For eksempel var det jeg som måtte hente ved etc. Men hun slapp, ettersom hun gjorde andre ting (vasking etc). Jeg ville også dette, men turde ikke si noe siden jeg ikke ville snakke i mot mine foreldre. Nå, 19 år senere, tenker jeg tilbake å ler av tankegangen jeg hadde som barn Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Alle menn (bortsett fra ekstremt svaksynte og/eller demente) ser forskjell på en jente og en kjønnsoperert gutt. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hmm endel, men nå tenker jeg på om man kan se/høre forsjellig fra ekte jente og en som er opperert... Vil skli inn ... Ja, du vil nok alltid bli ansett som ladyboy. Noen ladyboys er vanskeligere enn andre å gjennomskue. Men når du blir gjennomskuet, vil nok de fleste først synes det er litt rart, men akseptere deg likevel. Men de færreste menn vil sette deg i samme bås som en ekte jente. En ekte jente vil du aldri i dette livet kunne bli. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vel, du kan ligge deg til toppen. Hvordan tror dere ellers Gro, Erna, Kristin Halvorsen, Maggie Tatcher og Christine Lagarde har fått sine posisjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg