Maartix Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 WARNING: Der untergang dubb http://www.youtube.com/watch?v=SnRajR0hVaw Dette er en politisk/satirisk video jeg laget nylig. Man bør ha noenlunde peiling på politikk for å ta alle poengene, men jeg håper alle kan glede seg litt over den. Den er fra et blått perspektiv. Selv om du er rød eller hva du er, er den kun ment satirisk og alt som er sagt i videoen bør tas med en klype salt. Enjoy 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes den var morsom jeg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Dårlig forsøk på humor syns nå jeg. Er selv konservativ btw. Lenke til kommentar
Maartix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Dårlig forsøk på humor syns nå jeg. Er selv konservativ btw. Hver sin smak Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg syntes både tekstinga og poengene var bra 1 Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Haha dritbra Har ikke sett filmen, men denne "dubben" var bra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå