fluff Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare lurte på om vi kunne fått et eget område til å diskutere design av alle slag. Produktdesign, industridesign, møbeldesign, klesdesign osv. Evt. bare fortell meg hvor jeg kan poste tråder som omhandler design Takk! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenker du på et forum for folk som jobber med design (amatører og proffer), eller et for lekfolk som er interessert i design. Evt. begge deler. Er det for å dislutere metoder og prosess, eller for å diskutere resultater? Geir Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Alt sammen! Jeg for min del er industridesignstudent og kom til å tenke på det da jeg ville vise frem semesteroppgaven min her. Så ja, amatører og proffer, generell designdiskusjon, prosess og resultat, hele sulamitten. Det er jo vanskelig å si om det er interesse nok for et slikt forum her da. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ingen interesse for dette altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Går selv på skipsdesign/industridesign så hadde verst interesant med et slikt forum Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er interessert i mye design selv, men det spørs vel hvor stor aktvitet det har blitt. Men dere bør rydde opp i enkelte av de grafiske forumene (De med Visuell Kreativitet og lignende under, det er vel og et lite gjenglemt forum for bilde og filmredigering og). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå