mobilen.no Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Asus Eee Pad Transformer er et spennende konsept. Test: Asus Eee Pad Transformer Lenke til kommentar
orohne Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Merkelig å gi den 4 syntes jeg, basert på: - Kommer med nordisk tastatur har jeg hørt - Veier som nettbrett 680 gr. vs. feks. iPad 2 på 601 gr. Asus'n er tross alt større. 10,1" vs. 9,7". Der ligger vel stort sett de 79 gr. som skiller de to. Nyeste Samsung 10,1" veier riktig nok 595 gr., som er endel mindre, men 115 gr. er ikke mye i praksis. Kun i prosent. Stor? I forhold til hva? Andre 10,1" nettbrett? Dockingen er valgfri å kjøpe og å ha med seg rundt. Men muligheten er ihvertfall der. Alt i en løsning. - Vekt inkludert docking... da bør den sammenlignes med en bærbar. Vet ikke totalvekten. Men i og med at dockingen ikke har harddisk, prosessor, hovedkort ++ kan jeg aldri tenke meg at denne combo'n veier mer enn en tilsvarende størrelse i bærbar PC. - Kamera svikter helt sikkert og fortjener å bli trukket for. Men det gjelder selv på de som får terningkast 6. Ikke bra kamera på noen jeg har lest om, men de har allikevel fått en 6'er. Sterk 5'er er mer korrekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg