LarZen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Dere som har spilt Puzzle Agent og har gledet dere til å fortsette eventyret kan nå endelig gjøre dette! Jeg startet på det i natt og det er i samme gode stilen som det første...et genialt spill! http://itunes.apple....d444526639?mt=8 Endret 30. juni 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er litt skeptisk til at det er samme område og mer eller mindre samme folka som i eneren. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Nå har jeg ikke hatt tid til å spille så mye men så langt funker det veldig bra synes jeg, en lurer virkelig på hva pokker som skjer i den lille bygda for å si det slik Lenke til kommentar
yersi Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Spilte gjennom det sammen med kjæresten, og vi syntes egentlig det var ganske skuffende. Når gåtene ikke er for lette, er de så dårlig forklarte at du mister oversikten. Rotete historie var det også. Når jeg tenker meg om, var det eneste som syntes å funke i toeren de tingene de dro med seg over fra eneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå