josteinsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Noen som kan anbefale et par høytalere for pc'n med sub. Skal brukes til musikk og bør ha god lydkvalitet og litt spark men lydkvalitet er viktigst har tenkt på Altec Lansig 621 men tenkte jeg skulle forhøre meg litt rundt blandt dere musikk folk først De skal brukes til alt fra Metallica til klassisk så de må kunne takle all mulig musikk fra min laptop og helst fra min fremtidige ipod 1000kr maks thx folks Lenke til kommentar
JSS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 tror Altec Lansing 621 er et bra valg da :wink: Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bruker disse på bærbar PC m/prosjektor og de har godt "trøkk" i bassen og er billig. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bruker disse på bærbar PC m/prosjektor og de har godt "trøkk" i bassen og er billig.http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=20033&t=865&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=2&s=pl Go'lyd til å være et billig 2.1 sett. Deilig å se film med pga lydtrykk, dyp bass og et relativt godt stereoperspektiv. Tror jeg må prøve 5.1 utgaven snart. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 356speedster... er det ren og fin musikklyd også? det er litt viktigere en trøkk for meg Lenke til kommentar
durabit Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kjøp et høyttalersett med mulighet til å regulere styrken på subben. Altec Lansing ACS221 er et eksempel på et billig og dårlig høyttalersett uten mulighet til å regulere bassnivået. Jeg har Altec Lansing XA3021 som har bassregulering. Det gir kurant men ikke "bra" lyd. God lyd koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå