Gå til innhold

Retur X2?? Asus Stinkz?


Kultom

Anbefalte innlegg

Asus A7N8x Dlx rev 1.04 defekt, sendte det i retur til komplett.no, fikk idag ett a7n8x dlx rev.2 tilbake... ALT VIRKET PERFEKT... livet kunne ikke vært bedre... vel...

 

Nei, gud hater meg. Det funket ikke, det slår seg "på" men bare seg selv liksom. alle viftene starter når jeg skrur på Psu'en vannkjølinga begynner og gå. Led'en på vga kjølern lyser, men det er uten at jeg rører powerknappen, som (satan hater meg) vel ikke funker, det gjør forresten ikke noe av de "tingene" nede rundt der Pwr knapp kabelen skal festes til hovedkortet, ikke reset switchen, ikke pwr led'n ikke speakern(ikke at jeg har testet men 50 kr på at ikke heller speakern funker, Muhammed hater meg) Det er ikke kabinett kablene det er noe galt med, prøvde ett annet kabinett, der var det like dø født. har satt det inn 2 ganger, godt over alt 2ganger, har feilet 2 ganger. Ser ut til at jeg sender retur 2 ganger Og!!! :cry:

 

hvorfor Asus? HVORFOR!!!!!

 

kan det være noe jeg har gjort (dumt spm, er det sannsynelig mente jeg)? noen som har opplevd noe lignende? hvordan kan jeg få fikset det? har jeg rett til og kreve pengene tilbake (så jeg får kjøpt meg Intel og Abit i stede, evntuelt bare ett abit nF7-s)?

 

Hvis noen kan hjelpe meg.... GUD HJELP MEG NÅ!!!

 

Mvh hilsen

Kjetil Kultom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har koblet dem speilvent, bakfrem, oppned og helt vilt... funker ikke...

Men pc'en skulle ikke skru seg på med en gang jeg trykker på "1" knappen bak på Psu'en, den skal vente til jeg trykker på pwr knappen forann på kabinettet. det må jo være noe galt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...