Cuneax Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Get lanserer nye funksjoner. Nå kan du kjøpe kanaler med et tastetrykk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Må være noe tull om at avbestilling ikke skal fungere når bestilling fungerer. Get er ute etter å røve penger fra sine kunder. Men når det er sagt, kul funksjon. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er vell snakk om avbestilling av enkelt kanaler som ligger i en pakke. Men som det står, bindingstid på 1 mnd, noe som er helt rimelig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bindingstiden er helt iorden, men syns det var veldig rart at man kan bestille gjennom tv'en men ikke avbestille. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Igjen, jeg trur det er snakk om at det er å avbestille kanaler som ligger i en kanalpakke. Men uansett, står at avbestilling skal komme. Lenke til kommentar
Cato72 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har nok ingen tro på at de kommer med avbestillingsfunksjonalitet. De har det jo ikke en gang inne på kundeweb'en hvor du en stund nå har kunnet legge til enkeltkanaler... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 De er jo mer eller mindre tvunget til å etterhvert tilpasse seg folks media-hverdag. AtW 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 På tide den forandringen her kom. Samlepakker lever på lånt tid. Altså i en tidsalder hvor streaming kommer for fullt. Har vært Get-kunde. Get klarer ikke å levere der jeg nå bor. Så derfor håper jeg alle de andre aktøren følger etter. Jeg må ikke på død og liv se TV hver bidige dag. Men det kan være greit å ha tilgang innimellom til de regnfulle dagene som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg