3xt Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Jeg hadde noen spm ang Beast Studio: Hvor "stor" er de mtp at jeg har litt stor hode, og har hatt dårlig erfaringer med øreklokker, så er det godt å vite om de passer i det hele tatt, at jeg kan bruke de i 4-5 timer uten at jeg må ta en liten pause hver time.. Hvordan er det med varmeutviklingen, etter å ha brukt de 1-2 timer? for mine gamle øreklokker var veldig dårlig der, begynte å svetter rundt øret etter 1-2 timers bruk og at de var veldig trange! som gjord at det førte til hodepine... Hvordan funker aktiv støydempingen? Skal som oftes brukes på bussn, som støyer en del, vil beats klare å blokke støyen tror dere? Har hørt om at det lønner seg å ha en forsterker? men er disse forsterkeren også egnet til å ta med seg? mtp at jeg kun skal bruke den når jeg er underveis? ville jeg kunne få full potensial fra beats med en ipod + spotify? Takker for svar! Ps: har dessverre ikke mulighet for å prøve dem så derfor håper jeg på gode erfaringer fra dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå