K N Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei, Har vært litt småsyk etter russetiden. Har vært litt småfeber, sliten, og vært tett i nesen. Har ikke vært så ille tett i nesen før jeg ble som jeg var for ca 1 uke siden. Det var helt tett, ikke mulig å puste ut eller inn, klarte nesten ikke løse det opp ved å blåse ut heller. På apoteket sa de at jeg burde kanskje gå til lege for å få resept på noe som kan løse opp slim osv, men jeg klarer jo ikke å svelge tabletter ofc, så vet ikke om det er aktuelt. Har hatt nesespray, men tørr ikke bruke den for mye. Det løser seg i nesa i blant, men så blir det fort tett igjen. Blåser jeg ut nå, så tetter det seg med en gang. Har også prøvd saltvannsspray, men det hjelper ikke mye. Noen som har tips? Er utrolig lei. Lenke til kommentar
var kaffe = function Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har du tatt en allergitest? Lenke til kommentar
K N Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har ikke fått meg til å bytte fastlege enda. Jobber konstant 8-16, men jeg burde jo absolutt få gjort det siden jeg skal kjøre til lakselv om ca 1 mnd. Jeg tror jeg fikser det i dag jeg, det er vel best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå