Gå til innhold

Startsiden endrer seg hver gang.

Anbefalte innlegg

Har ett stort problem her med at startsiden min blir endret hver gang jeg lukker expolrer.

Har søkt igjenom maskinen etter virus, adaware og search and destroy uten at disse programmene fant noe som ikke stemmte.

Er det noen som vet hva som kan være grunnen til at dette skjer og hva som kan gjøres for å få det tilbake slik det var.

Beklager om jeg har feil postet, men var ikke sikker på hvor jeg skulle poste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres ut som en eller annen "teit" toolbar som ligger og kontrolerer explorer. Ta en titt på Legg til/fjern programmer og let gjennom programfiler/Program files katalogen etter ting du ikke har installert og avinstaller dette er du i tvil spør her da vell :)

Lenke til kommentar

Kvifor ha oppstartside i det heile tatt? Gjer jo berre at alt går masse tregare kvar gang du skal inn på ei anna side enn oppstartside.

Ein måte å sette ingen startside på i explorer som garantert ikkje blir forrandra er å lage eit snarvegsicon til explorer, og gå inn på egenskapar på denne snarvegen. I rubrikken "target" står det "C:Program FilesInternet ExplorerIEXPLORE.EXE" f.eks. etter denne lagar du eit mellomrom, og skriv i tillegg dette: -nohome

Brukar du denne snarvegen er det garantert at det ikkje kjem opp startside uansett.

Brukte dette på jobben, sidan dei hadde sett opp ei drittreg startside som var låst og ikkje kunne forrandrast.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...