NJW1609 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har lyst på en ipad, men jeg vet ikke om jeg skal vente til iPad3 eller ikke. Jeg vil gjerne ha iPad3, men da må jeg vente en stund, så jeg vil ha noen råd av dere. Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har lyst på en ipad, men jeg vet ikke om jeg skal vente til iPad3 eller ikke. Jeg vil gjerne ha iPad3, men da må jeg vente en stund, så jeg vil ha noen råd av dere. Kommer alltid noe nytt, så noen ganger må man bare hoppe på Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Men det er jo rykter om iPad3 i september Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis du ikke har noe akutt behov for produktet, går det jo an å vente. Men: Nye produkter og konkurrenter kommer tett, slik er det i bransjen. Du vet ikke om iPad3 blir bedre enn iPad2. Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Får vente lit på nyheter om det Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Får vente lit på nyheter om det Ipad 4 kommer jo også etterhvert Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det går jo rykter om en litt mer fornuftig oppløsning på iPad3 da... den oppløsningen som er nå er jo tragisk lav. Samsung Galaxy tab 10,1 er jo et alternativ da. Noe bedre oppløsning, ikke totalbundet til Apples systemer, fleksibelt operativsystem osv. Men når det gjelder kjøpstidspunkt, ser jeg definitivt fordeler ved å kjøpe nå. Genialt på lange flyturer og andre fremkomstmidler (bortsett fra å kjøre selv da...), veldig kjekt å surfe på hoteller og lignende. Lenke til kommentar
samen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Kan ikke skjønne hvorfor dere ser behovet for større oppløsning på skjermen enn vi har på Ipad 1&2 Har forresten en Ipad 2 selv. Endret 30. juni 2011 av samen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå