Tanner Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Finnes det folk som drikker seg full på vin? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Høres ut som en grei mengde. Det er jo bare å stoppe dersom du mener du har fått nok? Så har du litt igjen til neste gang også. Vinn-vinn. Endring: Jeg har da drukket meg full på vin før. Endret 30. juni 2011 av wingeer Lenke til kommentar
karsy Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 jeg er 15 når jeg drar på fest tar jeg med en six-pack med boks øl. drikker som regel alt. jeg er da ca. 180 høy og veier ca. 60 kg Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du er 15 år når du drar på fest? Ikke ellers? 8 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 jeg er 15 når jeg drar på fest tar jeg med en six-pack med boks øl. drikker som regel alt. jeg er da ca. 180 høy og veier ca. 60 kg Hvor høy er du når du er edru? 3 Lenke til kommentar
karsy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 jeg er 15 når jeg drar på fest tar jeg med en six-pack med boks øl. drikker som regel alt. jeg er da ca. 180 høy og veier ca. 60 kg Hvor høy er du når du er edru? jeg kan drikke til jeg blir så full at jeg føler meg helt klar. mens andre oppfatter min stemme som "lørpete". har da også litt nedsatt reaksjons evne. dette forkommer hvis jeg inntar ca. 5 liter øl. over 4 til 3 timer. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Når han aldri har smakt vin før vil det være likegyldig om han velger riesling, chardonnay eller chablis. Du har to alternativer før du skal ut nå: *6x0,33l øl (eller tilsvarende mengde) eller *betydelig mer. Det første alternativet er safe. Du vil nok kjenne alkoholen, men det er overhodet ingenfare for å bli for full. Det andre alternativet - kanskje det mest spennende - gjør at du kan drikke helt til du kjenner kroppens grense. Det kan vel ses på som en erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå