TGB Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) http://www.berlandfoto.no/?p=842 Filmet med D3s i kombinasjon med AF-S 24-70mm f/2.8 og AI-S 50mm f/1.2, redigert med Adobe Premiere Pro CS5. Brukte Sachtler ENG 2 CF stativ på en del, og prøvde meg også med litt frihånd. Dette er første gang jeg har prøvd å klippe sammen noe, så mottar gjerne kommentarer, feedback og tips både til filming og klipping. Perfeksjon vet jeg det ikke er; så forventer ikke å ta over for de seriøse filmprodusentene riktig ennå På forhånd takk for tilbakemeldinger og synspunkt. Endret 30. juni 2011 av TGB Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har for lite erfaringer rundt det helt tekniske.Fra starten av filmen følte jeg den var for "statisk". Kanskje du her kunne prøvd å få frem flere glatte kameravinkler av mennesket. Midtdelen virket flere ganger forstyrrende for øyet, da det ble brukt mye rask klipping uten sammenheng (?). Selv om det kanskje kan bli litt vel mye av, tror jeg at bruk av flere myke fader ville gjort det bedre. Ellers virket slutten helt ok. Håper dette hjalp dette deg hvertfall bittelitt på veien:) Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Med mindre du har lagt merke til det selv så vil jeg bare påpeke at reflektoren er ganske synlig i første bilde. Lenke til kommentar
manitou Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Var veldig mye pupper og lår i videoen, så jeg fikk litt problemer med å fokusere på det tekniske. Det viser at iblant er innholdet viktigere enn tekniske dikkedarier, hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå