BIG1 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei. Jeg skal kontakte Acer for at de skal oppdatere skjermkortdriverne til nyeste Catalyst 11.6 Men når jeg bruker skjemaet https://customercare.acer-euro.com/customercare/ProblemFacing.aspx og velger kjøpsdato så får jeg opp "Please choose a valid purchase date" uansett hva jeg velger. Noen som har en epostadresse til Acer? Eventuelt om noen har drivere til ATI Radeon 5650 for switchable graphics. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg mener å huske at du må gå inn i BIOS ved oppstart og skru av switchable graphics forå installere nye drivere, etter vel installerte drivere kan du gå inn i BIOS igjen og skru switchable graphics på igjen. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Jeg mener å huske at du må gå inn i BIOS ved oppstart og skru av switchable graphics forå installere nye drivere, etter vel installerte drivere kan du gå inn i BIOS igjen og skru switchable graphics på igjen. Prøvde det uten hell. Men jeg fant Catalyst 11.6 som var moddet for Alienware, den fungerte perfekt Endret 1. juli 2011 av BIG1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå