marcus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Lurer på hva jeg skal gjøre for at windows skal finne igjen cd-rom'en og brenneren min... *Fant alt sammen før jeg installerte clonecd. *Avinstallerte clonecd, hjalp ingenting *Finner alt i biosen *finner bare dvd spilleren min i windows *finner alt på device manager, men det står at cd-rom og brenneren er disablet *Har prøvd å enable dem der, men det funker ikke. Noen gode råd til hva jeg kan gjøre???? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Prøv med nye drivere, ta ut/inn IDE kabler osv(ikke mens maskinen er i gang ). Formater hvis ikke dette funker Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Legg MS sine standard IDE drivere, så skal det virke. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 - Slett driverne for ide-kontroller i enhetsbehandling. - Slå av maskinen og start opp maskinen igjen. Da bør den finne begge enhetene igjen. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Takk for svarene. Fungerte helt utmerket når jeg slettet driverne for ide-kontroller i enhetsbehandling og startet maskinene på nytt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå