Gå til innhold

IE9 hindrer skjermbeskytteren i å kjøre

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker å kjøre skjermbeskytteren hvert femte minutt (det er ikke så viktig hvorfor, eller ved hvilken intervall jeg ønsker å kjøre skjermbeskytteren, det viktige her er at jeg ønsker å kjøre den), og dette fungerer fint hvis jeg har diverse applikasjoner eller windows utforsker oppe.

Men hvis jeg har IE9 vinduet oppe, uten at det er aktivitet på musen eller tastaturet, så vil ikke skjermbeskytteren slå inn. Noen som har forklaring til hvorfor? Det virker heller ikke å være så viktig hvilken nettside jeg er inne på.

Jeg så dette

http://www.infosecblog.org/2011/03/windows-7-screensaver-timeout/

Og har forsøkt å slå av alle tillegg i IE9, uten at det hjelper. Noen som har en løsning på hvorfor IE9 hindrer skjermbeskytteren i å kjøre?

Jeg kjører selvsagt windows 7 (pro 32-bit).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan forsøke å resette IE9. Merk at du vil miste alle innstillinger, verktøylinjer osv. Tools, Internet Options, Advanced, Reset.

Selv om jeg ikke tror det, så kan det være mulig at funksjonen for GPU-akselrasjon i IE9 kan være synderen. Tools, Internet Options, Advanced, Accelerated graphics, Use software rendering instead of GPU rendering, start IE9 på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...