the_fire Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er ganske sjokkert etter å nettopp ha våknet til at mobilen min, HTC Incredible S er i fjernlås-modus. Altså modusen man setter ved å logge inn på htcsense.com, for å låse telefonen (brukes når man har mistet/blitt frastjålet telefonen). Meldingen jeg får opp er en melding jeg satt når jeg testet fjernlås for halvannen måned tilbake. Hadde jeg husket PIN-koden, hadde jeg enkelt kunne låst opp telefonen, men dette husker jeg altså ikke. Å logge inn på htcsense.com hjelper også lite, ettersom mobilen min ikke har dekning, dermed ikke vil akseptere den nye PIN-koden. Dette er veldig krise. Noen som har tips? Tar telefonen med til butikken hvor jeg kjøpte den og hører om de kan hjelpe. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Ok, krisen ble avverget ved at jeg forsøkte ringe telefonnummeret jeg hadde oppgitt på fjernlås. Telefonen ga beskjed om at den ikke hadde dekning, men oppdaterte til det nye telefonnummeret jeg hadde forsøkt å oppgi i htcsense.com, og dermed også den nye PIN-koden. Avverget, men problemet (at telefonen plutselig var i fjernlås) er på ingen måte løst. Sendte en epost til kundeservice til HTC, venter svar fra de. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Funnet ut noe mer om det som skjedde? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har ikke fått noe endelig svar som har forklart hva det kan være som er galt. Takk for din henvendelse vedrørende din Incredible S. Dersom telefonen din er låst kan du forsøke en fabrikkinnstilling, Utføre en fabrikktilbakestilling ved hjelp av telefonknappene Hvis du ikke kan slå på telefonen eller få tilgang til telefoninnstillingene, kan du fortsatt utføre en fabrikktilbakestilling ved hjelp av telefonknappene. Ta ut batteriet, vent noen få sekunder og sett inn batteriet igjen. Trykk på og hold VOLUM NED-knappen og trykk deretter kort på AV/PÅ-knappen. Vent på at skjermbildet med de tre Android-bildene vises, og slipp deretter VOLUM NED-knappen. Trykk på VOLUM NED for å velge FABRIKKTILBAKESTILLING, og trykk deretter på AV/PÅ-knappen. Dersom det overnevnte ikke har gjennopprettet full funksjonalitet av telefonen så kan du sende den inn til reparasjon. Du kan da kontakte din forhandler som ordner dette for deg. Alternativt kan du kontakte våre verksted direkte: www.mcare.no eller www.deltaservice.no. Jeg svarte at jeg hadde løst problemet, og lurte på om det kunne være noe galt med systemet deres, eventuelt noen som hadde hacket kontoen min. Serveren til HTCsense.com har ikke fungert helt som den skulle. Det kan derfor være mulig at telefonen har blitt låst som følger av forsøket du gjorde for en tid tilbake. Vi forstår at det er alvorlig dersom noen andre har hatt tilgang til din konto og jeg sender gjerne en henvendelse til vårt HTCsense team for å se om de har den informasjonen du ønsker. I mellomtiden vil jeg anbefale at du forøsker å logge inn på kontoen og skfiter passord. Eventuelt kan vi slette denne kontoen for deg slik at du kan opprette en ny. Jeg venter forøvrig svar fra HTCsense team, men har ikke fått noe. Har sendt påmindelse nå, ettersom det er 9 dager siden sist svar fra HTC. Bortsett fra dette var de kjappe med å svare på henvendelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå