mcgroven Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ekstremt ufokusert bilde første hint fra Infinity Ward-avhoppere. Les hele saken Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hm, ser ut som ett type fantasy spill av noe slag. Ser ut som feks ut som ett stort svart tårn i midten der. Helt ærlig, formen minner meg om en miniatyr versjon av den ene byen i Oblivion (Den som er delt opp i flere deler med dører/porter etc etc) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ser hva du mener Exit, og håper vel på noe fantasy selv. Kan dessverre ikke si at jeg blir kjempeinteressert i hva de jobber med når bildet er så blurret som det er. Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tror jeg leste et sted at de holder på med sci-fi, og dette bildet ser jo ut til å bygge oppunder dette. Men kan godt hende det bare var rykter. Vage minner. Er hvert fall for tidlig å gjøre seg opp en mening om spillet, men håper de ikke lager en CoD-klone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Første jeg tenkte var at dette er bilde fra en annen planet. Kanskje de jobber med en Mass Effect/Freespace klone? ikke vet jeg men de ville tjent masse penger på noe slikt. Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg tror ikke de kommer til å prøve seg på en Mass Effect-klone, i og med at Bioware og Respawn er begge i EA. Det er mer sannsynlig at de skal prøve å konkurrere med et annet stort selskap som THQ eller Activision Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Eg ser ein stor avlang fabrikk fra ca 1970 tallet eg, med svarte skorsteinspiper, og grønnedaler og fjell i bakgrunnen. Dette må helt klart være Call oof Duty X: Industrialised Norway 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 http://img215.imageshack.us/img215/3745/enhancing.jpg Noen fra ITavisen som postet. Kanskje 3D-briller gjør bildet skarpere? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Her var det ikke mye å hente, gitt. Er spent på hva de driver med, så jeg håper vi får noe konkret om ikke så altfor lenge. Er det ikke en spillmesse i august? Lenke til kommentar
KnownToOwn Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det ser ut til at de endelig har tatt alvoret innover seg og har inkludert dinosaurer denne gangen. 1 Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Vet ikke helt om det er slik de har ment man skal gjøre, men om du "drar" øyelokkene dine tilbake så alt du ser blir litt blurrete, mener jeg man kan se en fabrikk på ett litt forlatt krigsherjet område. Så kan tenke meg det er noe sci-fi aktig. Er virkelig ikke sikker Endret 2. juli 2011 av AloBeger Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Uansett hva det er så blir jeg overrasket om det ikke har et førstepersonsperspektiv og betydelige mengder våpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå