dash Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har fått meg et ringkontant ab. av djuice. Med abonnement følger det med noe ekstra greier... Blant annet står det "1 måned WAP via GPRS" kr 0. Vil det si at jeg kan wappe/laste så mye jeg vil den første måneden uten at det vil koste noe? Kunne vært kjekt å vite helt sikkert, så slipper jeg en stor regning. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 gjelder dette også eksisterende kunder? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 gjelder dette også eksisterende kunder? Ja, men bare den første månen... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 gjelder dette også eksisterende kunder? Ja, men bare den første månen... Ja, uheldigvis det skulle vart lengere. snufs Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har også djuice kontant, og i morgen er den måneden har gått. Ganske greit, har lasta ned over 6mb (noe som lett blir noen hundre med dagens takster) Nå er det slutt med gprs though, gidder ikke bruke penger på det Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette er en feilpostet tråd. Alt som relaterer til teleoperatører og andre tjenestetilbyderere hører innunder 'operatører og tjenester'. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg