Varmo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei, jeg jobber en del i sommer og har fortsatt ikke fått klarlagt helt hvordan sommeren min ser ut, men har snart noen dager fri som jeg ønsker å utnytte. Det er snakk om datoene fra. 10.-13. juli. Dette er ikke veldig mange dagene, men har gjerne lyst til å oppleve noe. Egentlig er jeg åpen for det meste, og både bad/soling, festing eller bare generelle opplevelser er det jeg ønsker meg, så kan evt. være storby/feriested etc. Trenger derfor tips om noen har til steder jeg kan besøke, et stort pluss om det er mulig å få en reise ganske billig også, er mest interessert i å reise til Europa (helst utenfor skandinavia), og flybilletter tur/retur til under 1000-lappen hadde vært et enormt pluss (kan gå opp mot 1500 om nødvendig). Befinner meg i Vestfold så er Torp, Rygge og Gardermoen som er mest aktuelle steder å reise fra. Ble ganske vagt alt sammen, men om noen har forslag/tips som passer beskrivelsen, tas de imot med stor takk! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er mange fine steder i Nord-Tyskland, som Schelswig-Holstein og Mecklenburg-Vorpommern. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 var i Tallin Estland et par dager forrige uke, anbefales. dog veldig mye turister. kan fly fra rygge med ryaniar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå