fargebinders Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Heia! Her har jeg to versjoner av samme bilde. Jeg er selv fornøyd med bildet, men syns at bladet som kommer midt i bildet ødelegger helheten litt. Selv om det var noe jeg ikke kunne gjøre noe med da jeg tok bildet, siden det er en ekte fugl i dyreparken, kr.sand. Jeg ønsker konstruktiv kritikk på hva som kan gjøres bedre, og også hvilken versjon av bildet du likte best. Takk på forhånd! Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Likte best versjon 1. Men jeg synes det virker som om du har fokus på hals/vinge? For meg virker øyet uklart. Hadde det vært i fokus ville fuglen fått mer liv. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Heia! Her har jeg to versjoner av samme bilde. Jeg er selv fornøyd med bildet, men syns at bladet som kommer midt i bildet ødelegger helheten litt. Selv om det var noe jeg ikke kunne gjøre noe med da jeg tok bildet, siden det er en ekte fugl i dyreparken, kr.sand. Jeg ønsker konstruktiv kritikk på hva som kan gjøres bedre, og også hvilken versjon av bildet du likte best. Takk på forhånd! Bilde 1 Bilde 2 Komposisjonen din er lite gjennomtenkt, og ja, bladet i forgrunnen ødelegger mye, men grenen i bakkant ødelegger vel så mye. Og fuglen er altfor amputert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå