Abigor Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har mekka en del på pc, og der er alt så enkelt. Men idag skulle jeg koble ny DAB-radio i bilen. Og det var ikke enkelt! Klarte med makt å rive ut den gamle cd-spilleren. Så nå regner jeg med det blir lett å putte i den nye, men kablene fra den gamle passer ikke til den nye! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Må vell kobles om til noe slikt: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=629&katid=78&mid=m436&id=&vn=736 Kan ikke utdyppe det noe mer dessverre. MEN, jeg ville sendt en mail til "[email protected]" Har selv fått hjelp hos dem et par ganger. Du har jo bra bilder og tekst, så de kan helt sikkert hjelpe deg. (er helt sikkert flere bra bil stereo sider, men tok bare denne nå, hvor jeg selv har erfaring i fra) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Du skal ikke ha en universal isoplugg, du skal ha en iso-overgang til din type bil Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Takker for svar. Skal ta en tur innom en relevant butikk og spørre der. Jeg fant ikke iso-overgant til min type bil, men jeg fant en til volvo som lignet. Så dermed klarte jeg å koble til stereo med mye slit. Idiotisk at ikke alle kan følge en standard. Endret 2. juli 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå