ond pus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Selv om det har stått en del vedrørende denne maskinen her allerede, er det fortsatt noen ting jeg lurer på. Er det noen av dere med førstehåndserfaringer der ute som kan svare meg på følgende: 1. Hvordan er det med støy ved stor belastning? 2. Er den stor og uhåndtelig på grunn av skjermen? 3. Hvordan er den reelle batterilevetiden? Har sett litt på Inspiron 5150 og Zepto 4100. Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 1. Hvordan er det med støy ved stor belastning? Min i8500 støyer veldig lite selv med høy belastning. 2. Er den stor og uhåndtelig på grunn av skjermen? Den er veldig grei, og skjermen er deilig, har selv SXGA+ med 1680x1050 og det er enormt skarpt bilde. 3. Hvordan er den reelle batterilevetiden? Min maskin stod på ca. 2 timer med variabel belastning på batteri. Har sett litt på Inspiron 5150 og Zepto 4100. Noen som har erfaringer med disse? Nei, desverre. Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har hatt inspiron 8500 ! Batterilevetiden er sterkt avhengig av ytelsen, men den holder i 2 timer + f.eks avspilling av dvd film. Skjermen er definitivt gulroten med 8500èn. Den er helt super! Etter min mening veier en ekte bærbar under 2kg og har P-M prosessor, byttet derfor ut dellèn til fordel for Fujitsu Siemens S6120! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå