Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Du er usakelig. Du har åpenbart blitt hjernevasket med USA-fintlig propaganda. Det var USA som innsatte Taliban-regime, fordi de så på Kommunisme som noe verre. 9/11 er ingen bullshit hendelse, du drit tydligvis langt faen i sivile døde, fordi de var amrikanse. Tragisk at du tror på konspirasjonsteorier om 9/11, hvor gamme er du, 13? Du tror vel i all hemlighet at Osama bin Laden jobbet for CIA og isense-satt alt slik at google kunne øke sin inflytelse i Kina. Så jeg driter i amerikanske sivile? wow, litt av en logisk sans du viser her. Siden jeg har gjennomskuet at amerikanske myndigheter utførte 9/11 så er jeg en som driter i "amrikanse" sivile? Jeg er hjernevasket med "USA-fintlig" propaganda sier du? jaja. Slik går dagene på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 La oss se på bildet i førstepost i sin helhet. Ser ganske badass ut disse karene eller hva? Hva er det som gjorde at pressen valgte å publisere dette bildet fremfor bilder av bombede spedbarn og kvinner? Kan det tenkes at smårollinger i slutten av tenårene, begynnelsen av 20-årene lar seg påvirke av slike bilder? Selvsagt. 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Du er usakelig. Du har åpenbart blitt hjernevasket med USA-fintlig propaganda. Det var USA som innsatte Taliban-regime, fordi de så på Kommunisme som noe verre. 9/11 er ingen bullshit hendelse, du drit tydligvis langt faen i sivile døde, fordi de var amrikanse. Tragisk at du tror på konspirasjonsteorier om 9/11, hvor gamme er du, 13? Du tror vel i all hemlighet at Osama bin Laden jobbet for CIA og isense-satt alt slik at google kunne øke sin inflytelse i Kina. Så jeg driter i amerikanske sivile? wow, litt av en logisk sans du viser her. Siden jeg har gjennomskuet at amerikanske myndigheter utførte 9/11 så er jeg en som driter i "amrikanse" sivile? Jeg er hjernevasket med "USA-fintlig" propaganda sier du? jaja. Slik går dagene på diskusjon.no Slike konklusjoner må settes på useriøse personer som deg. Når folk skriver ting som faktisk er relatert til topic, spyr du ut useriøst, innholdsrikt tøv om konspirasjon og hjernevaskting. Du er et latterlig objekt som lever i en sosruset tilværelse uten kunnskap om verken virkeligheten eller midt-østen konflikten. Ang. bilde. Tøft, men tidenes krigsbilde må jo være i sort-hvitt. 5 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Cool story brah. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Uansett hva Gutten som ropte ulv måtte mene om krigen i Afghanistan, det bildet kommer ikke på topp hundre-listen engang. I tillegg til de Reg2000 viste er alle krigsbildene til Robert Capa uendelig mye bedre til å "vise så perfekt hva det innebærer å være soldat." Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er absolutt med i toppen, det også, og det er et av dem Reg2000 postet tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 La nå guttungene romantisere krig. De kommer over det etterhvert. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Vel, ja, men faren ligger i at de kan "komme over det" i en grøft i midt-østen. Endret 1. juli 2011 av Gutten fra eventyret 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er tilbøyelig til å være enig med eventyrgutt her, ikke nødvendigvis i den politiske analysen, men i betraktningene rundt krigens iboende tøffhet og romantikk. Det beste krigsbildet må være det som avslører krigens vanvidd og grusomhet, og får oss alle til å si som Jefferson: Det må finnes en bedre vei... 'War does not determine who is right - only who is left.' Bertrand Russell Geir 2 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 [ Så jeg driter i amerikanske sivile? wow, litt av en logisk sans du viser her. Siden jeg har gjennomskuet at amerikanske myndigheter utførte 9/11 så er jeg en som driter i "amrikanse" sivile? Det er morsomt at presumptivt voksne mennesker kan tro de har "gjennomskuet" at amerikanske myndigheter utførte 9/11. Det fordrer at inne i hodet sitt klarer de å koble sammen at et regime involverer hundrevis av mennesker i en diabolsk plan, som ble utført perfekt, som ingen har lekket, og som har lurt hele verden; samtidig som dette regimet er så himmelropende stupide at de a) blir avslørt av en hver konspirasjonstulling på nettet med en stoppeklokke og et "skarpt" blikk, og b) glemte å legge igjen restene av et Irakisk pass i ruinene. Noen mener de klarer å få disse to elementene sammen i hodet sitt. Du er ett av dem. Gratulerer. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Så det du sier er at de eneste som kan ha klekket ut en slik plan er arabere med tapetkniver? Apropos stoppeklokke. Kontrolert nedriving? Ja eller nei? Om nei, hvordan kan det da ha seg at dette har alle karakteristikkene til en kontrollert nedriving? Ytre skader og høyeksplosiv 9/11 flybensin som hoppet over fra de andre tårnene fra bakkeplan etter å ha først tatt veien gjennom heissjaktene i tvillingtårnene eller noe annet like sinnsykt idiotisk noe? Kom igjen, ikke spill dum. Endret 1. juli 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Så det du sier er at de eneste som kan ha klekket ut en slik plan er arabere med tapetkniver? Apropos stoppeklokke. I stedet for at du peker på ting som er avklart for lengst, men som du fortsatt synes er anomalier, kan ikke du hoste opp en konsistent, logisk versjon av hva som skjedde, så kan vi andre se om vi finner hull i den? Du er vel enig i at hvis den offisielle versjonen ikke tok plass, så var det nødvendigvis noe annet som skjedde. Hva er din versjon? Og hvorfor plantet ikke disse geniene et Irakisk pass sa du? Da kunne de invadert Irak 12/9, uten noen debatt, hverken før eller etter. Fortell oss gjerne din versjon i en mer passende tråd da, så vi ikke trådnapper her. Endret 1. juli 2011 av Bidalaka Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ellevte september i likhet med Holocaust er allerede avslørt. Problemet ligger i at folk har behag i løgnene, de vil ikke vite sannheten på grunn av den smerte det involverer. Snart er det ikke lengere mulig å rømme fra det, og jeg vet at mange har trukket seg tilbake fra steder som diskusjon.no fordi at de frykter den oppvåkningen fra slumringen som nå finner sted. Man kan ikke stoppe det, å prøve å hindre det det vil være som å forsøke slukke helvetes flammer med et pulverapparat. Så det du sier er at de eneste som kan ha klekket ut en slik plan er arabere med tapetkniver? Apropos stoppeklokke. I stedet for at du peker på ting som er avklart for lengst, men som du fortsatt synes er anomalier, kan ikke du hoste opp en konsistent, logisk versjon av hva som skjedde, så kan vi andre se om vi finner hull i den? Du er vel enig i at hvis den offisielle versjonen ikke tok plass, så var det nødvendigvis noe annet som skjedde. Hva er din versjon? Og hvorfor plantet ikke disse geniene et Irakisk pass sa du? Da kunne de invadert Irak 10/9, uten noen debatt, hverken før eller etter. Så kan Vi andre.. Er du virkelig så svak at du ikke greier å prate for deg selv? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) I stedet for at du peker på ting som er avklart for lengst, men som du fortsatt synes er anomalier, kan ikke du hoste opp en konsistent, logisk versjon av hva som skjedde, så kan vi andre se om vi finner hull i den? Du er vel enig i at hvis den offisielle versjonen ikke tok plass, så var det nødvendigvis noe annet som skjedde. Hva er din versjon? Og hvorfor plantet ikke disse geniene et Irakisk pass sa du? Da kunne de invadert Irak 10/9, uten noen debatt, hverken før eller etter. Så kan Vi andre.. Er du virkelig så svak at du ikke greier å prate for deg selv? Semantikk, semantikk, semantikk. Det siste strået for en som faller. Du har ingen egen versjon ikke sant? Du kritiserer logikken i den konvensjonelle versjonen, men klarer ikke å komme opp med noe som høres bedre ut. Det er vel fordi det ikke fins noen bedre versjon. Noe som er en gjenganger fra konspirasjonsmiljøet. Trodde jeg det ikke. Endret 1. juli 2011 av Bidalaka Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 En egen versjon.. vel. La oss bare si det slik at den er annerledes enn den versjonen vi har fått servert i vestlig presse om busemannen OBL og vennene hans. Realiteten er at tårnene ble revet med eksplosiver og at de kollapset i fritt fall, noe som selvsagt ikke er mulig under noen omstendigheter ved kun hjelp av massen av byggene og gravitasjonen alene. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Må virkelig enhver tråd ødelegges av det der? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Må virkelig enhver tråd ødelegges av det der? Nei, jeg hører som sagt gjerne GfEs detaljer i en annen tråd. Jeg gleder meg til å høre noe som er logisk og uangripelig. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Tk1nA4SdMus&feature=channel_video_title Hver gang noen sier 9/11 og kospirasjon kommer jeg på denne. Det eneste man viser til er jo diverse filmer der konspirasjons folk leter etter feil, leter man lenge nok finner man allitd hundrevis av feil selv om de ikke er der. Er vel gjort forskning på akkurat den biten om at man leter etter feil som ikke finnes og vil da til slutt finne feilen selv om den ikke er der, uten at jeg har noen linker til noen resultater så man kan vel ta det med en klype salt. Jeg regner jo selvsagt også med at gutten fra eventyret kommer opp med gode linker til seriøse forskere som kan dette med gravitasjon og byggninger etc. som viser til at konspirasjonen er riktig. Endret 1. juli 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så det du sier er at de eneste som kan ha klekket ut en slik plan er arabere med tapetkniver? Du er helt på jordet, og helt seriøst, jeg blir provosert av å lese det du skriver. Bare det jeg har quota ovenfor sier vel sitt om hvor lite du faktisk vet. Anbefaler deg å lese denne 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå