King-Nothing Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Guttungen har en DS Lite hvor vi bruker en Revolution 4-brikke for å spille spill fra. Det fungerer veldig bra, men når jeg laster ned de nyeste spillene, fungerer de ikke. Er det noen som vet hvilken av disse brikkene som er de nyeste og som fungerer med spillene som kommer ut nå? Og hvordan er det med software her? Kan jeg formatere denne brikken og legge inn ny software, eller må hele brikken byttes i en nyere? Denne bruker vi i dag: http://www.r4i-card.co.uk/products/R4DS-Card-inc-2GB-Memory-Card.html Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Guttungen har en DS Lite hvor vi bruker en Revolution 4-brikke for å spille spill fra. Det fungerer veldig bra, men når jeg laster ned de nyeste spillene, fungerer de ikke. Er det noen som vet hvilken av disse brikkene som er de nyeste og som fungerer med spillene som kommer ut nå? Og hvordan er det med software her? Kan jeg formatere denne brikken og legge inn ny software, eller må hele brikken byttes i en nyere? Denne bruker vi i dag: http://www.r4i-card.co.uk/products/R4DS-Card-inc-2GB-Memory-Card.html Du vet det er ulovlig med slike brikker:(? Når du laster ned et spill ifra Internett taper alle som har vert med på å lage spillet masse penger og kan i verste fall gjør slik at feks ingen nr2 kommer. Er DERFOR de ikke funker på brikken din! nintendo prøver så godt de kan og få de brikkene vekk! Heller kjøp spillene, da er du garantert at de funker! 1 Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Du vet det er ulovlig med slike brikker:(? Når du laster ned et spill ifra Internett taper alle som har vert med på å lage spillet masse penger og kan i verste fall gjør slik at feks ingen nr2 kommer. Er DERFOR de ikke funker på brikken din! nintendo prøver så godt de kan og få de brikkene vekk! Heller kjøp spillene, da er du garantert at de funker! Det er vel strengt tatt ikke ulovlig med et flashkort, for å spille backup av dine egne spill/homebrew etc. Oppdater til siste firmware så burde de nyeste spillene fungere også, ellers så funker mitt Acekard 2i utmerket. Disclaimer: Men kun til spill du eier selv! don't be a pirate yarr... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Da fungerer også backup av de aller nyeste spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå