Gå til innhold

Hvilken "Revolution"-brikke er nyest?


Anbefalte innlegg

Guttungen har en DS Lite hvor vi bruker en Revolution 4-brikke for å spille spill fra. Det fungerer veldig bra, men når jeg laster ned de nyeste spillene, fungerer de ikke.

 

Er det noen som vet hvilken av disse brikkene som er de nyeste og som fungerer med spillene som kommer ut nå?

 

Og hvordan er det med software her? Kan jeg formatere denne brikken og legge inn ny software, eller må hele brikken byttes i en nyere?

 

Denne bruker vi i dag: http://www.r4i-card.co.uk/products/R4DS-Card-inc-2GB-Memory-Card.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guttungen har en DS Lite hvor vi bruker en Revolution 4-brikke for å spille spill fra. Det fungerer veldig bra, men når jeg laster ned de nyeste spillene, fungerer de ikke.

 

Er det noen som vet hvilken av disse brikkene som er de nyeste og som fungerer med spillene som kommer ut nå?

 

Og hvordan er det med software her? Kan jeg formatere denne brikken og legge inn ny software, eller må hele brikken byttes i en nyere?

 

Denne bruker vi i dag: http://www.r4i-card.co.uk/products/R4DS-Card-inc-2GB-Memory-Card.html

 

 

Du vet det er ulovlig med slike brikker:(?

Når du laster ned et spill ifra Internett taper alle som har vert med på å lage spillet masse penger og kan i verste fall gjør slik at feks ingen nr2 kommer.

Er DERFOR de ikke funker på brikken din! nintendo prøver så godt de kan og få de brikkene vekk!

Heller kjøp spillene, da er du garantert at de funker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet det er ulovlig med slike brikker:(?

Når du laster ned et spill ifra Internett taper alle som har vert med på å lage spillet masse penger og kan i verste fall gjør slik at feks ingen nr2 kommer.

Er DERFOR de ikke funker på brikken din! nintendo prøver så godt de kan og få de brikkene vekk!

Heller kjøp spillene, da er du garantert at de funker!

Det er vel strengt tatt ikke ulovlig med et flashkort, for å spille backup av dine egne spill/homebrew etc. ;)

 

Oppdater til siste firmware så burde de nyeste spillene fungere også, ellers så funker mitt Acekard 2i utmerket.

 

Disclaimer: Men kun til spill du eier selv! don't be a pirate yarr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...