Gå til innhold

Ny DS - DSi XL eller 3DS?

Anbefalte innlegg

Guttungen på 6år skal ha seg ny DS og jeg er litt i tvil om hvilken jeg burde kjøpe. Har igrunn bestemt meg for å kjøpe DSi XL til han, men lurer på om 3DS er verdt de ekstra kronene. Jeg har selv prøvd 3DS hos Elkjøp en liten stund og syntes "3D"-effekten var lite annet enn slitsom å se på og jeg syntes ikke dette i seg selv er verdt 800,- ekstra (i forhold til DSi XL). Sistnevnte har mye større skjerm, men er så vidt jeg vet ikke fullt så kraftig.

Hvordan er det f.eks med nye spill som kommer ut? Vil disse snart kun komme til 3DS, eller kan jeg kjøpe DSi XL og fortsatt få spilt de nyeste spillene en god stund fremover?

Om dere har andre synspunkter ang dette valget er det bare å hyle ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, PS2-spill funker ikke på PS, PS3-spill funker ikke på PS2, X360-spill funker ikke på Xbox, SNES-spill funker ikke på NES, N64-spill funker ikke på SNES, Gamecube-spill funker ikke på N64 og Wii-spill funker ikke på Gamecube, så det stemmer nok ikke helt. Men uansett så er 3DS en ny konsoll og skal ta over for DS. Grunnen til at 3DS-spillene ikke funker på DS er at DS ikke kan vise like god grafikk som 3DS da den ikke har hardware til det. Jeg ville kjøpt en 3DS om jeg var deg, for da får du både en konsoll som er fremtidsrettet og samtidig kan den spille vanlige DS-spill. Du får 3DS for 1799,- på cdon.com http://cdon.no/spill/nintendo_3ds_kr_1799/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...