protoneedhelp Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Som emnetittlen heter, har jeg mistet litt av lakken.Nå ser jeg det som er ''under'' lakken som er svart. Hva skal jeg gjøre nå? hjelper dette med polering? JEg vet at man kan fikse riper på bilen ved hjelp av polering. takk på forhånd Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvis lakken er borte så må det på ny lakk da det er den som gjør at bilen ikke ruster. Hvis du ikke har fletta peiling så sett den på verksted. 1 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvis det er svart regner jeg med at du har mistet lakk på plastikk og ikke metall? Isåfall er ikke rust noe problematikk. Det går an å flekke ny lakk, men legger du lakk rett på plasten vil det bare flasse av igjen eller sprekke. Det må da flekkes i primer som mellomlag, og så flekkes lakk på etterpå. Det er uansett vanskelig å få det skikkelig uten å lakke hele panelet når det er mer enn bare et steinspruthakk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå