Muraren Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei! eg har idag HD-PVR dekoder med canal digital og ønsker å gå over til IDTV inne på internettsiden til canal digital er det ei oversikt over godkjente tv'er, der blant anna min tv ( LG 47LW550N ) står! var hos forhandler idag og spurte om eg kunne få slik IDTV, men da måtte eg ha inngang til signalkabelen på tv'n, nåke eg ikkje finner ? 47LW550N har innebygget DVB-T og DVB-C tuner. hvordan skal eg få signal til canal digital hvis eg ikkje har noken inngang til signalkabelen ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Klart du har antenne-inngang på tven din - napp ut kabelen som er koblet fra vegg-kontakt til dekoderen din i dag, og koble fra vegg til tv istedenfor. Den kontakten finner du nok, lett synlig på alle LG-tver . Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 ja, antenne kabel har eg på tv'n men i tuneren har jo eg ein slik som ein skrur inpå, den får eg ikkje til å passe i antenne inngangen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Snakker du om parabol eller kabel-TV? Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 har idag parabol, men vil gå over til idtv pga å få vekk den jevla gode tuneren Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Lista du har funnet er vel for kabel-TV. Hvis du sjekker Canal Digital parabol så står det følgende om IDTV: Canal Digital har avtaler på utvalgte modeller fra Samsung, Sony, Panasonic og Grundig. Sjekk med din lokale TV-forhandler for integrert TV med Canal Digtal. Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 oki.så då er dette altso heilt bortkasta for meg ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bortkasta er vel ikke riktig ord. Vil vel si ikke mulig. Du kan jo kontakte kundeservice (CD parabol) og spørre for sikkerhets skyld om din TV kan brukes. Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 jepp, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 TVen din må ha DVB-S, noe den ikke har. Så den listen over godkjente tver du har sett på er listen over Kabel-tv-godkjente tver, som er langt større. Så da er dette ikke noe du vil få til nei, det jeg kan bekrefte 100%. Skulle kjøpt en annen Tv . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå