RoSoka Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 leste en plass her på forummet at man kan oppgradere sitt geforce kort till et quadro!... om jeg gjør d med mitt Gainward Geforce2Ultra...blir d bedre da?.....eller ikke? hvordan gjør jeg slik at jeg får et quadro? :wink: Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Spilleytelsen din vil ikke bli bedre, men kortet ditt vil bli mere profft! Med gf2ultra vil du få et Quadro2 Pro , mens du bare får et quadro 2mxr med et gf2MX. Jeg vil nok ikke anbefalde deg å gjøre det siden du sikkert ikke er en proff bruker, men heller en som bruker kortet til å spille med. Ytelsen gikk nedover med mitt gf2mx og det sluttet å fungere normalt (fant gf2 i blandt, og i blandt quaddro..) Prøvde å fikse det, men resulterte i at kortet ble enda verre.. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 de som tjener mest på SoftQuatro modden er brukere av GTS, PRO og Ti kort (GF2 og GF3) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har noen quadro mxr drivere til meg? (modifisert med softquadro) send dem til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå