MilKman' Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Heihei Nå har jeg hatt en bokstavelig talt RÆVVA mage de siste 3 døgn. Jeg har drukket ca en halv liter vann, 1 liter cola, og en halv pose potetgull. Nå har det begynt å roe seg litt, og da lurer jeg på om jeg kan spise grandiosa? Eller er det dumt å la pizza være det første jeg spiser? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er nok bedre ting du kan spise. Mener å ha hørt at boller er bra. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bananer og ris binder bedre, spis det i stedefor. 3 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Ris? Alrite. Kan jeg ha noe i tillegg til det? Kjøtt f.eks? Kan jeg spise stekte nudler og grønnsaker? Andre former for pasta? Kun ris frister liksom så lite... Endret 29. juni 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Drikk biola Det hjelper ofte. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Diare oppstår ofte fordi det er ugunstige mikroorganismer i tarmen som kroppen ønsker å kvitte seg med. Kan være lurt å ta noen gode probiotikatabletter som du får kjøpt på helsekost/apotek. Er nok også lurt å roe ned sukkerinntaket, og det inkluderer hvetemel som har dobbelt så høy GI (glykemisk indeks, som sier noe om blodsukkerstigning som igjen avler mer mikroorganismer) som vanlig sukker. Lenke til kommentar
tissemann Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Jenter bæsjer ikke de. Jenter kan ikke ha diarè!!! EDIT: ble lurt av bildet! Er nå du skal si; GRATULEEERER! DU har blitt RUNDlurt av MORTEN RAMM! Endret 30. juni 2011 av tissemann Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 haha hadde ikke akkurat gått ut medd et offentlig, tror jeg, om jeg hadde vært jente : ) Men jo, jeg skulle si at det er masse creds til McHalvorsen. Spiste 200-300gram ris, og det hjalp faktisk veldig bra, om det ikke var tilfeldighetene som slo inn. Jeg spiste det klokken 0200, og våknet i 1300 tiden dagen etter og var mye bedre! Så et godt tips er å spise ris :> Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 spar meg for den "humoren" der. 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Drukket potetgull o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå