Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Et av de beste FPS spillene jeg har vært borti på en god stund Det er F2P, så hvorfor ikke bare prøve? Har prøvd, samt brukt $30 på det allerede. Etter én kamp. Time vill sjåvv om det var verdt det. Om ikke annet har jeg lifetime VIP-status elns. Alt annet ett CTF er bare dritt. Tror jeg holder meg til TDM. For mange dårlige minner med CTF i UT. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 UT? Spillet er lagt for CTF, så det er virkelig verdt å prøve. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 UT? Spillet er lagt for CTF, så det er virkelig verdt å prøve. Vil understreke dette. Tribes er på samme måte som UT og Quake et raskt spill, men spillet er skapt for mye bevegelse over store områder, ikke den konsentrerte arenakampen i UT/Quake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 UT? Spillet er lagt for CTF, så det er virkelig verdt å prøve. Unreal Tournament, og ja, jeg forstår at det er laget for CTF, jeg er bare ikke særlig begeistra for andre moduser enn TDM. Føler DM generelt er mye enklere, man slipper å tenke. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 En ting jeg aldri helt har skjønt er hvorfor jeg noen ganger kan styre "skiinga" littegrann med strafe, og andre ganger ikke i det hele tatt. Lurte en stund på om det bare gikk på fart, at man kan styre hvis det går rimelig sakte, men ikke hvis det går skikkelig fort, men den teorien stemmer ikke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Den teorien din er lik det skal være... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ok? Grunnen til at jeg sier det ikke stemmer er at jeg har lagt merke til at strafing noen ganger ikke har noen som helt innvirkning når det går sakte.. Mulig det er en liten beta quirk.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har kun erfart at; jo høyere hastighet, jo mindre får man styrt. Lenke til kommentar
Rune Løkke Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Har noen Pathfinder caproutes tutorials liggende hvis noen er interessert: http://www.youtube.com/user/RuneLokke/featured Endret 14. juni 2012 av Rune Løkke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå