Gå til innhold

Tribes Ascend-tråden

Anbefalte innlegg

Tribes: Ascend er en kommende multiplayer-only fps. Det er for tiden under utvikling av Hi-Rez Studios og ble kunngjort 11. mars 2011 på PAX-Østen med en forventet utgivelse senere i år. Det vil være tilgjengelig som en digital nedlasting for både Microsoft Windows og Xbox 360 som et XBLA spill, og regnes som en moderne etterfølger til Tribes 2. Ikoniske aspekter fra tidligere Tribes spill som jetpacks og skiturer vil bli omtalt i spillet. Hi-Rez Studios vurderer å støtte flere plattformer men xbox versjonen er lagt på is.

Gameplay ->

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Mest frustrerende spillet jeg har vært borti på en stund. Som nå nettopp. En som tar flagget. Han har 20% liv igjen, og kjører rett ned til generator rommet vårt selv om han kunne henta inn poenget siden vi hadde vårt. Der nede var det et par brutes og en infiltrator. Klarte å ta dem uten å miste flagget. Men pathfinderen med 200HP igjen nekter å gi fra seg flagget til meg som spiller soldier eller den ene juggernauten som også var der nede. Skrev at han skulle gi meg flagget, men han gav jo faen. Droppa flagget og hoppa inn for å få igjen litt liv og ammo, før han tok det opp igjen før noen andre på laget fikk tatt det. Det var 4-4, men vi tapte selv om vi fikk tilbake flagget to ganger mens han hadde det. I tillegg var han en llama grabber...

Lenke til kommentar

Detter er også et av de få spillene jeg har spilt i veldig mange timer uten å bli noe særlig lei. Det er så stor variasjon mellom de forskjellige class'ene. Lei av å gå etter flagget som pathfinder? Bytt til raider eller infiltrator og gå for generatoren og for å harasse basen til motstanderen. Lei av det, bytt til doombringer for heavy flag defence, technichian for defence og repair av turrets, sensor og generator, eller sentinel for å snipe flag cappers og beskytte flagget med miner.

Lenke til kommentar

Tror Open Beta har åpnet nå idag for et par timer siden. Beste med dette er at det inkluderes en ny gamemode, og et par nye baner så vidt jeg vet.

Noen nye maps her og der, men rabbit er foreløbig nede. Vil har rabbit tilbake :(

Endret av JonasKJo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...