KeNaiD Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tribes: Ascend er en kommende multiplayer-only fps. Det er for tiden under utvikling av Hi-Rez Studios og ble kunngjort 11. mars 2011 på PAX-Østen med en forventet utgivelse senere i år. Det vil være tilgjengelig som en digital nedlasting for både Microsoft Windows og Xbox 360 som et XBLA spill, og regnes som en moderne etterfølger til Tribes 2. Ikoniske aspekter fra tidligere Tribes spill som jetpacks og skiturer vil bli omtalt i spillet. Hi-Rez Studios vurderer å støtte flere plattformer men xbox versjonen er lagt på is. Gameplay -> Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 En liten bump. Fikk en key til betaen nå, og er spent på hvordan det er. Har sett noen par videoer av spillet, så skal bli artig å prøve det ut selv. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 FR30E3CDDA2AC94985AD25757 Til den som måtte ønske. Det er ganske morsomt. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ser veldig kjedelig ut spør du meg ^^ Sett litt footage fra TB Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) En venn sendte meg videoen fra TB tidligere i dag, og ble helt forelsket i spillet. Akkurat et spill for meg, men venter først at Tera Online skal bli ferdignedlastet før jeg laster ned spillet. Du kan få beta key ved å "like" i deres Facebook-vegg: http://apps.facebook...akeytribestest/ http://www.youtube.com/watch?v=a1HCnrU3FT8 Endret 17. februar 2012 av _NympH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 beta på download nå ... ! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 FRA94509A15E4748D6A1A22EE Første mann til mølla. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 FRCB165F8857834B629DDDE7F Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Lite vits å poste beta keys, når alle kan få det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Mest frustrerende spillet jeg har vært borti på en stund. Som nå nettopp. En som tar flagget. Han har 20% liv igjen, og kjører rett ned til generator rommet vårt selv om han kunne henta inn poenget siden vi hadde vårt. Der nede var det et par brutes og en infiltrator. Klarte å ta dem uten å miste flagget. Men pathfinderen med 200HP igjen nekter å gi fra seg flagget til meg som spiller soldier eller den ene juggernauten som også var der nede. Skrev at han skulle gi meg flagget, men han gav jo faen. Droppa flagget og hoppa inn for å få igjen litt liv og ammo, før han tok det opp igjen før noen andre på laget fikk tatt det. Det var 4-4, men vi tapte selv om vi fikk tilbake flagget to ganger mens han hadde det. I tillegg var han en llama grabber... Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hele poenget med å spille Pathfinder blir jo borte hvis man llama-grabber, hvilken som helst class kan llama-grabbe, det er med Pathfinder at man virkelig får de gode høyhastighets-grabbene som vinner spill. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Pathfinder til å få tak i stjålne flagg og som light defence er jo gull da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Dette spillet virker i grunn interessant, er det bra? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Et av de beste FPS spillene jeg har vært borti på en god stund Det er F2P, så hvorfor ikke bare prøve? Endret 24. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Med alt som kommer ut av trege, kjedelige shooters er dette spillet et friskt pust. En annen måte å sikte på, en annen måte å bevege seg på. Det meste går i høy fart, avhengig av hvilken class du spiller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Detter er også et av de få spillene jeg har spilt i veldig mange timer uten å bli noe særlig lei. Det er så stor variasjon mellom de forskjellige class'ene. Lei av å gå etter flagget som pathfinder? Bytt til raider eller infiltrator og gå for generatoren og for å harasse basen til motstanderen. Lei av det, bytt til doombringer for heavy flag defence, technichian for defence og repair av turrets, sensor og generator, eller sentinel for å snipe flag cappers og beskytte flagget med miner. Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Tror Open Beta har åpnet nå idag for et par timer siden. Beste med dette er at det inkluderes en ny gamemode, og et par nye baner så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Tror Open Beta har åpnet nå idag for et par timer siden. Beste med dette er at det inkluderes en ny gamemode, og et par nye baner så vidt jeg vet. Noen nye maps her og der, men rabbit er foreløbig nede. Vil har rabbit tilbake Endret 24. februar 2012 av JonasKJo Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen nye maps her og der, men rabbit er foreløbig nede. Vil har rabbit tilbake Synd, fikk selv aldri spilt det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Alt annet ett CTF er bare dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå