loncheey Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei! Jeg reinstallerte Win7 x64 på GX-640 laptopen min for fire måneder siden - men tydeligvis gjorde jeg noe galt. Hver gang en ny Windows-oppdatering fikk jeg ikke boota. Jeg fikset dette ved å starte datamaskinen i sikkermodus og bruke systemgjenoppretting. Det fungerte helt fint frem til forrige uke. Dette ser ut til å være et annet problem. Når jeg prøver å starte maskina nå freezer den på "windows 7 laster.." skjermen, Windows-logoen blinker/fader innut elns som ved vanlig startup. I dag ventet jeg 30 min, fortsatt samme skjermbildet. Sikkermodus kommer til "laster windows-filene" og fryser der. Så i dag har jeg lånt en ekstern disk av en kompis og funnet min Win7 install disk .. Først prøvde jeg å bruke system recovery cd, men også den freezet på et laste-stadium, akkurat som OS boot. Samme med installasjonsdisken. Jeg prøvde å bruke Hiren's Boot CD til å lansere XP mini. Jeg kom inn i DOS (?)-menyen på cden, men når jeg startet XP mini, fryste det ved loadskjermen som de andre. Jeg klarer ikke å fatte hva som er galt, og hvordan jeg skal ordne det.. Forresten, jeg har allerede ordnet med boot rekkefølge og det, så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
loncheey Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Harddisken var ny for fire måneder siden. Prøvde å kjøre noe diagnostics med Hiren, men selvsagt ville det ikke laste inn.. Harddisken var ny for fire måneder siden. Prøvde å kjøre noe diagnostics med Hiren, men selvsagt ville det ikke laste inn.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Samme skjedde med meg på bærbar, det jeg gjorde er 1. ta ut hardisken fra den bærbare pc 2. koble til til i stasjonære 3. kjøre comofix 4. ferdig 5. sette den tilbake i bærbare 6. starte den 7. så funka den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå